  • Data: 2011-03-09 08:34:59
    Temat: Re: przykład praktyczny :)
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-09 08:40, niusy.pl pisze:

    > Zaczynają? Raczej rezygnują z niego po przekonaniu się że nie działa to
    > tak jak w reklamie.
    >
    > ... i jeszcze o CDMA zapomniałem które na wsiach popularyzuje się.

    i jeszcze internet satelitarny, ktory jest hiper, super i wymysl sobie
    co tam jeszcze chcesz :P

    Widze ze kolega naczytal sie za duzo "niusy.pl" i wiedze ma zerowa w
    temacie (poza taka marketingowa).

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno