  • 1. Data: 2018-01-26 08:19:23
    Temat: punkty karne obywatel gov pl - po ilu dniach mozna sprawdzic ?
    Od: karwafak <k...@g...com>

    witam
    po ilu dniach pojawia sie aktualny stan punktow karnych na obywatel gov pl ?
    dostałem mandat 16 stycznia, dzisiaj z ciekawosci weszłem i nadal mam
    tyle punktow ile miałem

  • 2. Data: 2018-01-26 19:54:37
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 26 Jan 2018 08:19:23 +0100, karwafak <k...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >dostałem mandat 16 stycznia, dzisiaj z ciekawosci weszłem i nadal mam

    Zważywszy na to, ze do dziś są problemy z rejestracja aut (niektórzy
    nie mogą tego zrobić od listopada) to może to trwać wieczność ;) Po
    prostu CEPIK 2.0 nie działa jak powinien. To kolejny dowód na to, że
    PPIT.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2018-01-26 21:32:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 19:54, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > nie mogą tego zrobić od listopada) to może to trwać wieczność ;) Po
    > prostu CEPIK 2.0 nie działa jak powinien. To kolejny dowód na to, że

    Może jakbyś wszedł a nie weszł to by były aktualne dane.

  • 4. Data: 2018-01-27 00:22:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26.01.2018 o 08:19, karwafak pisze:
    > witam
    > po ilu dniach pojawia sie aktualny stan punktow karnych na obywatel gov
    > pl ?

    Z doświadczenia wiem, że już po dwóch.
    Szkoda, że za spacje przed znakami zapytania nie dają punktów, miałbyś
    już coś na koncie

    > dostałem mandat 16 stycznia,

    > dzisiaj z ciekawosci weszłem i nadal mam

    Co zrobiłeś?

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-01-27 08:48:13
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-27 o 00:22, Czarek pisze:

    > Z doświadczenia wiem, że już po dwóch.
    > Szkoda, że za spacje przed znakami zapytania nie dają punktów, miałbyś
    > już coś na koncie

    > Co zrobiłeś?

    to u mnie nadal nie widać punktów, chyba ze cos pomylili przy wpisywaniu
    i nie dodali punktow:) a mandat za przekroczenie predkosci o 25km na 50

  • 6. Data: 2018-01-27 15:03:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-26 o 08:19, karwafak pisze:

    > dostałem mandat 16 stycznia, dzisiaj z ciekawosci weszłem i nadal mam

    Ojeju, pomocy, zęby bolą!

    Powinna być ustawa, że za pisanie "weszłem" zamiast "wszedłem" 5 pkt.
    karnych :-)

  • 7. Data: 2018-01-30 14:38:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > Co zrobiłeś?

    Weszł. Blisko weszł, daleko wszedł.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 8. Data: 2018-01-30 14:41:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    karwafak <k...@g...com> wrote:

    > po ilu dniach pojawia sie aktualny stan punktow karnych na obywatel gov pl ?

    Podobno po dniu.

    Sprawdziłem swoje:

    "Stan na dzień
    30.01.2018 To data ostatniej aktualizacji danych w usłudze. Dane są
    aktualizowane codziennie około godziny 6.00 i pokazują stan konta z
    poprzedniego dnia."

    > dzisiaj z ciekawosci weszłem

    Nie.