  • Data: 2013-10-29 11:15:16
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2013 09:29, Ergie pisze:

    > Zmieniłeś temat dyskusji i chcesz dyskutować o oczywistej oczywistości -
    > mnie to nie bawi.

    Ja? Zwracam uwagę, że ja ZACZĄŁEM wątek.

    > Najwyraźniej nie rozumiesz tekstu pisanego. Ja nie twierdzę żre taka
    > jazda to _zawsze_ utrudnianie ruchu i wielokrotnie w tym wątku to
    > prostowałem.

    Zawsze, kiedy w otoczeniu są inny, którzy koniecznie chcą jechać
    szybciej. Usiłujesz się wykręcić, cwaniaczku.

    > Nie chcę nikogo eliminować, ale po raz kolejny masz problem z czytaniem
    > ze zrozumieniem.

    Wycofujesz się rakiem, ot co.

    > ROTFL. Pijany tez jakoś do domu "musi" wrócić...

    Upojenie to wybór. Choroba czy wiek - nie.

    Jesteś żałosny równając zaawansowany wiek do bezmyślnego chlania.

    > Zafundujesz mi wczasy na Hawajach?

    Ja cię na Hawaje nie wysyłałem.

    > [ciach]

    > Jeśli nie potrafisz znaleźć właściwego zjazdu nie blokując ruchu albo
    > nie hamując gwałtownie to oddaj prawo jazdy.

    Pieprzysz głupoty. Uporczywie. A od mojego prawa jazdy ci wara, gimbusie.

    > [ciach]

    > I po raz kolejny problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    Raczej ty masz problem ze zrozumieniem tego, co sam piszesz.

    Ojej, dziewczynka się obraziła...