-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
-static.e-wro.net.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: purpurowe zloto
Date: Mon, 15 Jan 2024 06:59:17 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <v71akzab73mh$.1cy3yynjpvy8v$.dlg@40tude.net>
References: <1g9r0n1klsns3.i1762sv3mhgb$.dlg@40tude.net>
<unjjl3$bej$1$Robert_W@news.chmurka.net>
<11z9w157aniwv$.eid49618p95c.dlg@40tude.net>
<unp7in$3oc49$1@news.icm.edu.pl>
<8nxgdn7hup72$.1a11ip08c0h2t$.dlg@40tude.net>
<unu275$1750$1@news.icm.edu.pl> <unuasa$sq4$1$Robert_W@news.chmurka.net>
<a...@g...com>
<unuu2c$2nv6$1@news.icm.edu.pl>
<6...@g...com>
<uo0imf$5tb6$1@news.icm.edu.pl>
<e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
logging-data="18603";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:JYM4lvH0CrivYPh3fEHufWroPHQ=
sha256:gd3b9nJ2FHx7j9jvSrx7hCnTqS+9MnrYf4SxNHH7T44=
sha1:5e5O5qIj2ax3rjEeIsPMue554/I=
sha256:8QEVtTc8382dLPqpOpNlt4MpwGKU+XbxQJCclg/9Amg=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49346
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 14 Jan 2024 06:31:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
> niedziela, 14 stycznia 2024 o 13:05:37 UTC+1 PeJot napisał(a):
>> W dniu 14.01.2024 o 12:46, Zenek Kapelinder pisze:
>>> sobota, 13 stycznia 2024 o 22:07:26 UTC+1 PeJot napisał(a):
>>>> Może i racja, ale dla *starszych* samochodów. We współczesnym
>>>> samochodzie osobowym do drzwi kierowcy potrafi iść 30 i więcej przewodów.
>>>>
>>>> BTW: a co w awionice jest w modzie ?
>>>> --
>>>> P. Jankisz
>>>> Sygnaturka zastępcza
>>> Wymieniaj do czego tyle przewodow musi isc do przednich drzwi jakie maja długosci
i jakie przekroje. Idę po chrupki i kole.
>> Idź, idź. A potem popatrz sobie ile masz manipuladeł w drzwiach kierowcy.
>> --
> Ostatnio komus się takie manipuladło popsuło co steruje wszystkim. Zamki, klamki,
lusterka, fotele, oswietlenie w środku, otwieranie klapki do paliwa, otwieranie
bagażnika i chuj jeszcze wie co. Cztery przewody do tego szły. Gniazdko wygladało na
takie co ma obciazalnosc poł ampera maksymalnie.
Komputeryzacja i magistrala CAN.
Ale faktycznie jeszcze silniki do szyb, do zamków i głosniki.
Tez mozna troche skomputeryzowac, ale te szyby to chyba wiecej amperów
wymagaja ... ale przez moment ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.24 07:00 J.F
- 15.01.24 07:02 J.F
- 15.01.24 07:04 J.F
- 15.01.24 15:09 Tomasz Gorbaczuk
- 15.01.24 17:42 Zenek Kapelinder
- 15.01.24 17:51 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=