-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
-static.e-wro.net.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: purpurowe zloto
Date: Mon, 15 Jan 2024 07:02:31 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <o9jh1ay3abeq$.36pqny0souqm$.dlg@40tude.net>
References: <1g9r0n1klsns3.i1762sv3mhgb$.dlg@40tude.net>
<unjjl3$bej$1$Robert_W@news.chmurka.net>
<11z9w157aniwv$.eid49618p95c.dlg@40tude.net>
<unp7in$3oc49$1@news.icm.edu.pl>
<8nxgdn7hup72$.1a11ip08c0h2t$.dlg@40tude.net>
<unu275$1750$1@news.icm.edu.pl> <unuasa$sq4$1$Robert_W@news.chmurka.net>
<a...@g...com>
<unuu2c$2nv6$1@news.icm.edu.pl>
<6...@g...com>
<uo0imf$5tb6$1@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<0...@g...com>
<uo15hg$732j$1@news.icm.edu.pl>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
logging-data="19284";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:iY5sTkDzuS+sOwsQCfdbIrHaV3U=
sha256:j7wFJgK69onAQVRsVlJxr1eh6jKIlAwslbMaklGCzXs=
sha1:G2mvCCPhXi1cXMwLDsZmi1TUPxU=
sha256:WhFC+mou6jNZMN2+9e8uRtr6tj5e87yp1S4VM8PZdMs=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49348
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 14 Jan 2024 13:59:53 -0800 (PST), Zenek Kapelinder wrote:
> niedziela, 14 stycznia 2024 o 18:27:13 UTC+1 PeJot napisał(a):
>> W dniu 14.01.2024 o 17:50, Zenek Kapelinder pisze:
>>> I na podstawie jednej wiazki jaka w zyciu widziałeś jesteś w stanie stwierdzić
autorytatywnie ze we wszystkich albo w wiekszosci samochodow jest 40 kilogramow
miedzi w przewodach. Wyglada na to ze wysoki jestes bo jak rozumy rozdawali to dwa
razy stanałes w kolejce po wzrost i zabrakło czasu na wpisanie całego mózgu. Amen.
>> "Według
>> raportu Deutsches Kupferinstitut 2016 [4] w instalacji
>> elektrycznej samochodów spalinowych obecnie średni
>> ciężar wiązki wynosi około 35 kg."
>>
>> http://pe.org.pl/articles/2019/10/46.pdf
>> --
> Aha to juz jest 35 kilogramow wiazei a nie 40 kilogramow miedzi. W
> wiazkach miedź jest w izolacji. PCV stosunkowo ciezkie jest. Ze
> zlaczkami itp z piec do siedmiu kilogramowodejdzie na sama
> izolacje. To pojawia sie ze miedzi będzie dwadziescia kilka
> kilogramow. Opisałeś ze w samochodach spalinowych. Ciężarówki to
> tez samochody spalinowe. W nich w przewodzie od akumulatora do
> rozrusznika może w przewodzie byc kilka kilogramow miedzi ta miedź
> wejdzie do średniej. W średniej wielkości wspołczesny samochodzie
> będzie nie więcej niz 15 kilogramow wiazek czyli z 13 kilogramow
> miedzi. I wiekszosc go będą przewody nisko prasowe i sygnałowe. Do
> ledowego swiatła stopu albo kierunkowskazów nie potrzeba 2?
> wystarczy 0,5?. I to bardziej ze względów na wytrzymałość
> mechaniczna niz elektryczna.
to pewnie wystarczy 0,5? aluminium :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.01.24 07:04 J.F
- 15.01.24 15:09 Tomasz Gorbaczuk
- 15.01.24 17:42 Zenek Kapelinder
- 15.01.24 17:51 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=