    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pytanie jakość internetu 3G play w centrum Katowic
    Date: Wed, 25 Mar 2009 00:04:55 +0100

    In article <gpvv7b$kvo$1@inews.gazeta.pl>,
    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

    > witam,
    >
    > ma ktoś doświadczenie?
    > w szczególności interesują mnie godziny popołudniowe - 16 i później,
    > Era niestety przestała dawać radę,
    > kończy mi się abo bc i chciałbym zamienić na co inne

    Z Katowic to nie wiem, ale...
    W centrum W-wy miesiac temu bylo jeszcze dobrze - 600-800, czasem 850
    kb/s.
    Niestety, od tygodnia jest w granicach 150-200, czasami spada do ponizej
    100kb/s.

    W nocy - tak jak teraz - sie poprawia.

    Rozmawialem ze znajoma z Myslowic - mowi, ze ona ma kiepsko od kilku
    miesiecy, ale nie potrafi podac szczegolow.

    HTH
    TA