  • 1. Data: 2009-03-20 11:38:18
    Temat: pytanie jakość internetu 3G play w centrum Katowic
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    witam,

    ma ktoś doświadczenie?
    w szczególności interesują mnie godziny popołudniowe - 16 i później,
    Era niestety przestała dawać radę,
    kończy mi się abo bc i chciałbym zamienić na co inne

    zdrówko

    P.

  • 2. Data: 2009-03-23 13:54:45
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > ma ktoś doświadczenie?
    > w szczególności interesują mnie godziny popołudniowe - 16 i później,
    > Era niestety przestała dawać radę,

    Testowalem ostatnio Ere i nie mam zastrzezen ani co do szybkosci
    transferu ani co do stabilnosci lacza.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 3. Data: 2009-03-23 20:18:16
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Testowalem ostatnio Ere i nie mam zastrzezen ani co do szybkosci transferu
    > ani co do stabilnosci lacza.

    to gratuluję,
    u mnie jakaś katastrofa się stała jakiś czas temu,
    zasięg (kreski) jest nikły, transfer ustaje,

    moje podejrzenie pada na dużą ilość sieci bezprzewodowych wokół,
    Era twuerdzi, że jest ok,
    a nie nie jest, było super dwa lata temu, jest dno

    http://img90.imageshack.us/img90/9815/84185303.jpg

    i to jest z podłączoną anteną, ustawienie "tylko 3g" - inaczej przełącza się
    na EDGE,
    telefon (mda compact iv) nie łapie zasięgu 3g,
    centrum miasta, ul. Jordana,

    zdrówko

    P.

  • 4. Data: 2009-03-24 23:04:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gpvv7b$kvo$1@inews.gazeta.pl>,
    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    > Era niestety przestała dawać radę,
    > kończy mi się abo bc i chciałbym zamienić na co inne

    Z Katowic to nie wiem, ale...
    W centrum W-wy miesiac temu bylo jeszcze dobrze - 600-800, czasem 850
    kb/s.
    Niestety, od tygodnia jest w granicach 150-200, czasami spada do ponizej
    100kb/s.

    W nocy - tak jak teraz - sie poprawia.

    Rozmawialem ze znajoma z Myslowic - mowi, ze ona ma kiepsko od kilku
    miesiecy, ale nie potrafi podac szczegolow.

    HTH
    TA