  • Data: 2016-10-07 01:10:18
    Temat: Re: pytanie o magnetowid
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Tylko, czy mieli takie bezprzewodowe? Bo władza, to raczej niespecjalnie
    > się patrzyła na tych, co chcieli bez przewodów coś przysyłać. A także
    > kasa, której specjalnie wiele nie było.

    Ani przewodowe, ani bez. Bo przecież *tylko* telewizjom potrzebne były
    kamery do bezpośredniej transmisji. Tamte były z rejestracją magnetyczną
    in situ.

    Ale faktem jest, że tamta władza miała jobla na punkcie przesyłania
    czegokolwiek na jakąkolwiek odległość. Radio? Obywatelu, co wam za
    głupie pomysły do głowy przychodzą! Zresztą z transmisją po drucie
    dalej niż na kilka metrów też lekko nie było.

    --
    Jarek