  • Data: 2017-12-16 20:11:20
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Dec 2017 08:55:21 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
    > Wiesz, że nas obrażasz?!? Pomimo tego, że dostajesz dobre od=
    > powiedzi, choć to lamerskie pytanie i NTG !!!

    To was jest dwóch? ;)

    A bardziej serio: pytanie Fir-a było dobre, sensowne i na temat.
    Mógłby co prawda uściślić czy Qt używa z C++ czy jakoś inaczej.

    Primo, nie ma obowiązku czytania. Ba, jest nawet killfile. Nie lubisz
    Fira to nie czytaj!

    Secundo, nie ma obowiązku odpisywania. Zwłaszcza jeżeli nie ma się
    czegoś ciekawego do.

    Tertio, pytanie zadane przez Fira nie jest lamerskie. Ja np. mam Qt
    bo mi samo się z Anakondy zainstalowało. Ale - w odróżnieniu od
    Winapi i GDI - nie mam pojęcia na jakich Windows to nie pójdzie. Na
    95? A na 10 po kolejnym Creators czymstam?

    Pod tym względem Java jest niezła. Jest, to jest Swing. Nic do
    kombinowania. I zadziała nawet na komputerze koleżanki co ma Apple.
    Luzik.