  • Data: 2017-12-17 15:06:04
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 14:09:17 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > Phi...
    > Masz wymienione XP na liscie wspieranych prze QT5 OS-ow ?
    > Mnie na Viscie tez juz nie dzialaja ostatnie wersje Qt5 (bo tez i nie na Visty na
    w/w liscie).
    > I co ? Mam plakac/narzekac na QT itp szczeniaskie (s)firowe dziecinady urzadzac czy
    > przynajmniej zrozumiec (a osobiscie nawet w pelni poprzec) normalne zasady/prawa
    rozwoju software ?.

    te zasady nie sa normalne (co wiecej spokojnie je mozna nazwac nienormalnymi)

    normalne zasady powinny byc takie ze
    programy nadal dzialają (wszedzie tam gdzie nie ma zasadniczego (np hardwarowego)
    powodu na to ze nie moga dzialac)

    to tymczasem co niektorzy nazywaja normalnymi zasadami to sianie syfu w swiecie
    programowania