  • 1. Data: 2015-01-17 19:25:51
    Temat: Re: python...
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości news:

    > A w kontekście Pythona: udało ci się uruchomić Cythona z Pyhonem 3 i MSVS 2013?

    Cython z Py3 wspolpracuje mi bez problemu.
    Tyle tylko ze "ja sie na tym znam" i wiem, ze "srodowiskiem macierzystym" dla Py3
    (a wiec i dla jego C-owych rozszerzen) jest VC2010 (tak jak dla Py27 jest VC2008)
    a nie VC2013.

    > A co z Iron dla 3?

    A nie wiem.
    Czekam na rc a nie na alpha czy beta (https://github.com/IronLanguages/ironpython3).
    Ale u mnie dziala.

    AK

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-01-18 02:36:36
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > dla Py3
    > (a wiec i dla jego C-owych rozszerzen) jest VC2010 (tak jak dla Py27 jest

    A wiesz który rok jest dzisiaj? Bo nijak mi się nie chce zmuszać do używania
    wersji Visual Studio sprzed 5 lat, mając zainstalowaną aktualnie najnowszą.

  • 3. Data: 2015-01-18 09:23:03
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "slawek" <s...@h...pl> napisał:

    > A wiesz który rok jest dzisiaj? Bo nijak mi się nie chce zmuszać do używania wersji
    Visual Studio
    > sprzed 5 lat, mając zainstalowaną aktualnie najnowszą.

    Naucz Ty sie nieco podstaw dzialania z/w C/ABI itp spraw.

    Chcesz sobie dzialac z VC2013 t sobie przekompiluj _calego_ Pythona
    w VC2013 i wtedy mozesz tworzyc 'skolka ugodna' rozszerzen w VC2013.
    No bo niby skad VC2008 "ma wiedziec" o dodanych nowosciach/zmianach w
    VC2013 (oczywiscie odwrotnie to dziala: VC2013 "wiec" wszytsko o VC2008).

    PS: Stulasz i mieszasz tylko po to zeby stulac/czepiac sie.
    Ne jestes na tyle "niedoswiadczony" zeby nie wiedziec w/w rzeczy.
    Ze "stulaczami" i "mieszaczami" nie rozmawiam bo nic nie wnosza do
    poszerzenia wiedzy, a zamiast rozjasniac tylko zaciemniaja
    wiec z moje strony EOT.

    AK

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-01-18 09:29:22
    Od: "AK" <n...@n...com>

    *>VC2013 "wiec" wszytsko o VC2008).
    VC2013 "wie" wszystko o VC2008).

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2015-01-18 11:05:43
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Jan 2015 09:23:03 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > Chcesz sobie dzialac z VC2013 t sobie przekompiluj _calego_ Pythona

    A po co? Zamiast się tak męczyć mogę po prostu użyć Javy. Lub, a co
    tam, Fortranu.

  • 6. Data: 2015-01-18 12:17:39
    Od: "AK" <n...@n...com>

    > A po co? Zamiast się tak męczyć mogę po prostu użyć Javy. Lub, a co tam, Fortranu.

    A po to aby byla zgodnosc ABI.
    ABIs bardzo rzadko gwarantuja backward compatibility (forward oczywiscie tak).
    Uzyj pakietu skompilowanego w Javie8 w srodowisku Javy1.4 czy nawet 1.5. Powodzenia
    zycze :).

    PS1: Tak sie sklada ze uzywam w Py3 rozszerzen Cowych kompilowanych a jakze VS2013
    I co ? I dziala. Ale _ja wiem_ jak to zapewnic (bo na C "zjadlem zeby"), ale nie
    polecam innym bo
    "trza umiec"
    (przekazywanie parametrow, optymalizacje, bebechy dllkowe itp), a ma byc tak aby i
    "nieumiejacy"
    (jak np. Ty)
    nie mieli klopotow, dlatego Python3 oficjalnie wymaga VC2010. Kropka.
    PS2: Ciekawy jestem kiedy skonczysz pieprzyc 3po3 :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2015-01-18 13:50:19
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Jan 2015 12:17:39 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > Uzyj pakietu skompilowanego w Javie8 w srodowisku Javy1.4 czy nawet
    1.5. Powodzenia zycze :).

    Da się. Tylko trzeba umieć.

  • 8. Data: 2015-01-18 13:54:24
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 18 Jan 2015 12:17:39 +0100, "AK" <n...@n...com> wrote:
    > (przekazywanie parametrow, optymalizacje, bebechy dllkowe itp), a
    ma byc tak aby i "nieumiejacy"

    Przypomina się stary dowcip o facecie naprawiajacym szambo.

    Jak ktoś lubi być beta testerem...