  • 1. Data: 2015-01-06 15:08:15
    Temat: python...
    Od: firr <p...@g...com>

    ostatnio z nudow poduczylem sie tego jezyka
    i zastanawiam sie co o nim myslec..
    jakies opinie? ;o

  • 2. Data: 2015-01-06 16:32:49
    Temat: Re: python...
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2015-01-06 o 15:08, firr pisze:
    > ostatnio z nudow poduczylem sie tego jezyka
    > i zastanawiam sie co o nim myslec..
    > jakies opinie? ;o

    Wolno się wykonuje

  • 3. Data: 2015-01-06 18:17:51
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 16:32:18 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:

    > Wolno się wykonuje

    koledze to chyba juz podziekowalem za rozliczne pustackie opinie zdecydowanie
    ciagnace grupe w dół ;o polecalbym sie udac do kosciola i zalowac za grzechy siania
    durnoty a po powrocie moze przestac pisac tego rodzaju anty-madrosci, widze ze slabo
    dociera

  • 4. Data: 2015-01-06 18:25:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-06 15:08, firr wrote:
    > jakies opinie?

    Różne. Odpal google bo nie jesteś pierwszy który nauczył się pisac hello
    worldy i już chce oceniać język.

    Pierwsza dająca do myslenia: http://tinyurl.com/knw5mdv

  • 5. Data: 2015-01-06 18:26:21
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 18:17:52 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]
    durnoty a po powrocie moze przestac pisac tego rodzaju anty-madrosci, widze ze slabo

    kolega opanowal przedziwna stuczke wyglaszania rozmaitych tepot z kamienna miną
    czlowieka wyglaszajacego rzeczy pseudo ciekawe lub wartosciowe - dla mnie jest to
    rodzejem grzechu; jak mowilem mam watpliwosci czy mniejszceg czy wiekszego niz te tzw
    zwykle dowalki usyenetowych pacanów - dobrze w kazdym razi enie jest i proponuje
    zrozumiec to co mowie i tez trzymac sie ode mnie ze swoimi pseudomadrosciami z
    daleka; chcesz to sobie komentuj ale nie do mnie bo ja nie lubie wciskaczy kitu

  • 6. Data: 2015-01-06 18:28:48
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 18:25:13 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Różne. Odpal google bo nie jesteś pierwszy który nauczył się pisac hello
    > worldy i już chce oceniać język.
    >
    > Pierwsza dająca do myslenia: http://tinyurl.com/knw5mdv

    troche mysli wlasnie mam, ale ogolnie jako ze temat nowy te moje opinie to troche
    chaos ;
    chetnie bym znalazl jakies opinie ludzi ktorzy troche juz przetrawili te pythonowe
    klimaty ;/
    linka zobacze czemu nie

  • 7. Data: 2015-01-06 19:00:25
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Tuesday, January 6, 2015 3:08:16 PM UTC+1, firr wrote:
    > ostatnio z nudow poduczylem sie tego jezyka
    > i zastanawiam sie co o nim myslec..
    > jakies opinie? ;o

    To bardzo dobry język. Ma dużo wbudowanych modułów, więc
    nie trzeba odkrywać koła, np. obsługi sieci, grafiki,
    systemu plików, procesów. A jak nie ma wbudowanych, to się
    pewnie coś znajdzie na https://pypi.python.org/pypi

    Świetnie nadaje się do eksperymentowania i prototypowania,
    można sobie też szybko napisać całkiem użyteczne skrypty.
    Jak coś jest za wolne, to można łatwo łączyć z kodem w C albo
    nawet napisać własny moduł (z tym już trochę więcej zachodu).

    w.

  • 8. Data: 2015-01-06 19:16:43
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 19:00:26 UTC+1 użytkownik Wojciech Muła napisał:

> [...]
    > Jak coś jest za wolne, to można łatwo łączyć z kodem w C albo
    > nawet napisać własny moduł (z tym już trochę więcej zachodu).

    moja opinie chyba szczerze mowiac lewituje w strone orzeczenia ze nie jest to dobry
    język,
    (aczkolwiek zbyt zdecydowany w tym nie jestem)

    moj zarzut jest taki ze python chyba nie ma
    jakiejs wewnetrznej struktury (zespolu zasad),
    wlasciwie wiec nie ma jakiegos semantycznego 'wnetrza' i jest tylko zbiorem roznych
    tam zasad skladniowych (rozni sie tym np od javascryptu ktory to wnetrze (jakis tam
    bardziej wewnetrzny zbior regul) chyba posiada

    pewnie tez js jest szybszy, przydaloby sie zobaczyc jakies porownania

    z drugiej strony moze faktycznie jest wygodny?
    podobalo mi sie jak w pythonie wyglada "klasa"
    - nie zebym lubil oo ale w takim prostym wydaniu to moge podciagnac pod "encje
    modulu"
    czy "strukture z funkcjami" i moze da sie tego w tym ograniczonym stylu z sensem
    uzywac

  • 9. Data: 2015-01-06 19:55:18
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 15:08:16 UTC+1 użytkownik firr napisał:
    > ostatnio z nudow poduczylem sie tego jezyka
    > i zastanawiam sie co o nim myslec..
    > jakies opinie? ;o

    Wygodne, ale do babrania się na poziomie
    pojedynczych zmiennych - wolne. Ot, dla mnie
    taki rozgarnięty odpowiednik matalba ;-)
    Trochę bałaganiarski.

    Co dziwne, nawet kompilatory JIT nie poprawiają
    wydajności do poziomu np javy, a ograniczają.

    Julia zaraz tę działkę rynku posprząta ;-)
    http://julialang.org/

    pozdrawiam
    bartekltg

  • 10. Data: 2015-01-06 21:49:29
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    firr <p...@g...com> wrote:

    > moj zarzut jest taki ze python chyba nie ma
    > jakiejs wewnetrznej struktury (zespolu zasad),

    Napisz pythona 2.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/