    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: radiotelefony
    Date: Mon, 6 Feb 2017 21:07:35 +0100

    HF5BS pisze:

    > Pamiętam, jak były początki Packet-Radio w .pl, to wtedy chłopaki
    > z grupy, która to zaczynała, musieli do "PARowozowni" dostarczyć
    > sprzęt, który mógłby posłużyć do, powiedzmy, inwigilacji... Też
    > pewnie się bali, czy ludkowie nie zechcą przypadkiem obalić władzy...

    Znaczy kazali im zrobić zrzutkę na egzemplarz sprzęta, który miał służyć
    do ich podsłuchiwania?! Zaiste, ciekawe podejście! Ja bym jednak próbował
    wyjaśniać, że to jawny i opisany w literaturze sposób przekazywania
    informacji, który opracował radziecki uczony pochodzenia gruzińskiego,
    Apochwili Obaliwładze.

    --
    Jarek