  • Data: 2017-02-07 11:48:47
    Temat: Re: radiotelefony
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni też mogą w nic nie uwierzyć. I będą wszystko dokładnie badać do
    > tego czasu, aż zobaczą w "Belwederze" kolorową transmisję SECAM.

    Jak sobie sami tego secama podadzą do nadawania... Bo skąd taki sygnał
    teraz wziąć? Wszystkie nadajniki już chyba zmielone.
    Ale to tylko teoretyczne gadanie, nikt w obecnych czasach nie będzie
    robił przeróbki starego TV na tajna maszynę nadawczo-odbiorczą.
    Teraz to TORy i inne takie SSLe po sieci, tony skanów Snowdena i podobnych.
    Zanim byś te informacje przesłał obrazek po obrazku sygnałem wizyjnym to
    już dawno by można było bezpiecznie chodzić po strefie 0 na Czarnobylu ;)

    --
    viktorius