  • Data: 2012-09-07 15:41:26
    Temat: Re: rajd cwaniaka
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message
    news:j3hw1baqo9v8$.dlg@myjk.org...

    > Przyjalem najtanszy z mozliwych wariantów, wypozyczenie samochodu. Tak,
    > trzeba policzyc wynajem (a ten jest pozyczany zawsze na 24h) lub zakup
    > auta, bo to integralna czesc kosztów ponoszonych na dana podróz.

    Nie do konca. Tak jest, jesli rozwazasz zakup samochodu na dojazdy do pracy.
    W przypadku kiedy ktos posiada samochod z innych powodow (w moim - wyjazdy
    poza miasto, zakupy, dowozenie dzieci na rozmaite zajecia) do oplacalnosci
    jazdy samochodem vs KM bezsensowne jest liczenie kosztu zakupu, ubezpieczen,
    przegladow itp, poniewaz te koszty bede ponosil bez wzgledu na to, czym
    jezdze do pracy.

    > Liczenie
    > tylko samego paliwa jest zwyczajnym oklamywaniem faktów. Od bidy mozna
    > policzyc taksówke (2zl/km), to wyjdzie ~1.20 zl/min. co daje 8x wiecej
    > kasy, przy 2x mniejszym czasie.
    > Dlatego miedzy innymi mnie miesiac podrózy do "fabryki" samochodem (wszerz
    > przez Wawe jade) kosztuje okolo 3500 zl/mies., a gdybym jezdzil autobusem,
    > to by mnie to kosztowalo 116 zl/mies. (bilet miesieczny dwustrefowy).

    A jakbys jezdzil KM, to samochod bedzie stal w garazu? Czy sprzedasz
    samochod? Bo jesli to drugie - to mozesz tak liczyc, a jesli to pierwsze -
    to bzdurne wyliczenie.

    --
    Axel