    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: raport automatyczny sty-10
    Date: Thu, 04 Feb 2010 11:11:23 +0100

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > http://www.mto-kr.pl/dmdocuments/Faber%20M.%202009.%
    20Projekt%20dzwoniec%20-%2041%20Zjazd%20MTO.pdf

    > Ci tutaj co innego piszą na temat metody badawczej.

    OK, ale polecają odczytywać numery obrączek przy pomocy zdjęć robionych
    ultrazoomem. Ja co prawda mam taki aparat, ale oczywiście na co dzień go
    nie noszę ze sobą, więc obrączkowanie dzwońców humanoidalnych
    automatycznych na niewiele by się zdało :-).

    Przemek