  • 1. Data: 2010-02-02 09:35:27
    Temat: raport automatyczny sty-10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    3.01 - automat koło mojego bloku w Świdniku: 1 osoba (młoda kobieta z
    dzieckiem - być może ta sama, co 17.11 :-))
    7.01 - pl. Czechowicza obok lubelskiej poczty głównej - 1 osoba (kobieta
    ok. 50 lat wykonująca co najmniej 2 rozmowy)

    Druga obserwacja została dokonana z pewnym naruszeniem metodyki badań
    (obserwuję użytkowanie automatów w miejscach, w których i tak muszę być
    z innego powodu) :-). W tym przypadku chodziło o to, że w pierwszej
    połowie stycznia musiałem kilkakrotnie załatwiać różne sprawy w centrum
    Lublina i parkowałem na parkingu z taktowaniem godzinnym. Ponieważ za
    każdym razem zostawało mi ok. 15-20 minut z opłaconego impulsu, więc
    (zachęcony wyhaczeniem 2 osób naraz 21.12) wykorzystywałem ten czas na
    podejście do poczty głównej i oblukanie sytuacji.

    Przemek

  • 2. Data: 2010-02-02 14:16:03
    Temat: Re: raport automatyczny sty-10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > 3.01 - automat koło mojego bloku w Świdniku: 1 osoba (młoda kobieta z
    > dzieckiem - być może ta sama, co 17.11 :-))

    Nie była zaobrączkowana? Ta metoda sprawdza się w ornitologii. Można
    odłowić i porównać z rejestrem.

> [...]
    > (zachęcony wyhaczeniem 2 osób naraz 21.12) wykorzystywałem ten czas na
    > podejście do poczty głównej i oblukanie sytuacji.

    A ja zaczynam się niepokoić o tego psa. Gdzie on teraz parkuje?

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2010-02-02 22:49:12
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nie była zaobrączkowana? Ta metoda sprawdza się w ornitologii. Można
    > odłowić i porównać z rejestrem.

    No można, ale to akurat nieważne - dla mnie liczy się głównie sam fakt
    dzwonienia, a pozostałe atrybuty osoby dzwoniącej to już raczej mało
    istotny dodatek ;-).

    BTW, właśnie sobie uświadomiłem, że w Świdniku obok UP1 (właściwie
    obecnie jest to jedynie filia tutejszego UP1) stoi aż 6 automatów (3
    żółte + 3 jaja) - 2 razy więcej niż w Lublinie przy UP1!. Natomiast
    "właściwy" UP1 Świdnik ma tylko 1 automat (i to w przedsionku, a więc
    dostępny jedynie w godzinach urzędowych)....

    > A ja zaczynam się niepokoić o tego psa. Gdzie on teraz parkuje?

    Podejrzewam, że ostatnio z powodu mrozów pies był wyprowadzany wyłącznie
    w trybie "uleashed free runner" a nie w parkingowym ;-).

    Przemek

  • 4. Data: 2010-02-02 23:11:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > No można, ale to akurat nieważne - dla mnie liczy się głównie sam fakt
    > dzwonienia,

    http://www.mto-kr.pl/dmdocuments/Faber%20M.%202009.%
    20Projekt%20dzwoniec%20-%2041%20Zjazd%20MTO.pdf

    Ci tutaj co innego piszą na temat metody badawczej.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-02-04 10:11:23
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > http://www.mto-kr.pl/dmdocuments/Faber%20M.%202009.%
    20Projekt%20dzwoniec%20-%2041%20Zjazd%20MTO.pdf

    > Ci tutaj co innego piszą na temat metody badawczej.

    OK, ale polecają odczytywać numery obrączek przy pomocy zdjęć robionych
    ultrazoomem. Ja co prawda mam taki aparat, ale oczywiście na co dzień go
    nie noszę ze sobą, więc obrączkowanie dzwońców humanoidalnych
    automatycznych na niewiele by się zdało :-).

    Przemek

  • 6. Data: 2010-02-05 09:52:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Feb 2010 11:11:23 +0100, Przemysław Kowalik wrote:
> [...]
    >nie noszę ze sobą, więc obrączkowanie dzwońców humanoidalnych
    >automatycznych na niewiele by się zdało :-).

    Wszystkich humanoidow zaczipowac i czytniki w automaty wsadzic :-)

    A tak swoja droga to we wroclawiu na pl. Solnym [centrum miasta, 200m
    od ratusza] zlikwidowali automaty na pseudo zabytkowym postumencie i
    tylko druty smetnie wystaja.

    Ciekaw jestem - zepsuly sie, uwolniono centrale na lepsze cele, czy
    padly ofiara decyzji zarzadu - skoro przepis wymaga mniej budek, to
    zlikwidujemy nadmiarowe.

    J.