  • Data: 2016-04-30 01:31:36
    Temat: Re: raspberry pi - ja ubic procesor?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Budyń <b...@r...pl> wrote:

    > Zdaje sie ze udalo mi sie kiedys ubic pin odpowiedzialny za 1wire, a dzis i2c.
    > Te elementy nie dzialaja mimo roznych prob i testów.
    > Czy jest mozliwe aby malinę ubijac etapami poprzez podawanie niewlasciwego napiecia
    na poszczególne piny?

    Nie wiem jak malinę, ale inne scalaki (AVR-y, układy cyfrowe) tak. Wiele
    razy miałem układ, w którym jeden pin nie działał. Nawet teraz mam taki
    expander I2C (PCF...coś), w którym na jednym pinie jest na sztywno Vcc
    i nie da się go wysterować do zera.

    Pamiętam też układ, w którym było coś podobnego, tyle że próba ustawienia
    zera na wyjściu powodowała wzrost poboru prądu i grzanie się kostki -
    górny tranzystor nie odpuszczał :)

    > Wydawaloby sie ze powinien sie zjarac caly, a u mnie nie dzialają tylko pewne
    czesci.

    Czemu cały? Przecież on ma na wyjściu jakieś drivery.

    --
    http://www.chmurka.net/