  • Data: 2012-03-30 18:37:02
    Temat: Re: reczne rotowanie bitmap
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-30 18:27, f...@g...pl pisze:

    > nie tak samo szybkie tylko tak samo wolne (zobacz jak to dziala pod

    No widzisz, pozbędziesz się artefaktów a szybkość (którą jak
    naprawić też mówiłem) pozostanie osobnym problemem.

    > linkiem wyzej) - pod drugim linikiem jest dyskusja nt czegos co
    > w demoscenie nazywa sie rotozoomer - bede musiec sie troche
    > pomeczyc i zobaczyc czy uda mi sie to zmusic do dzialania

    Zerknąłem. Robią tak jak mówiłem:

    "
    ARGB_Img1[ti] = ARGB_Img0[(y0>>10)*ImW+(x0>>10)];
    "

    ti to "iterator" jadący po obrazku odcelowym.
    Obliczane wspolrzędny y0 i x0 na obrazie-źródle
    uaktualniane są przez dodawanie i trzymane jako stały przecinek.

    pzdr
    bartekltg