    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: regulacja prądu ?
    Date: Thu, 18 Apr 2024 23:17:25 -0000 (UTC)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kiedy jednak czuć opór? Przy 30W zaczyna być czuć :)

    To nie ta skala co u mnie :) Mam dwa rowery, jeden lepszy i drugi gorszy.
    Ten gorszy stoi pod chmurką, na zasadzie ukradną, to ukradną (choć łańcuch
    ma porządny, i normalną kłódkę, po tym jak przecięli zapięcie rowerowe).
    Mam w nim na stałe dwie lampki LEDowe (przetwornice, które do nich
    dołożyłem, były chyba droższe, niż same lampki) i dynamo. W zasadzie tylko
    po to, żeby się pan policjant nie doczepił, że nie mam oświetlenia po
    zmroku (bateryjnych nie chce mi się wozić, zakładać, itd., te są
    przyczepione na stałe grubymi śrubami). Zastanawiam się, czy jakimś
    niewielkim kosztem tego nie usprawnić (dużym kosztem się nie opłaca), bo
    to dynamo działa tak sobie.

    A koło od hulajnogi w sumie mam, 250 W. Widziałem twoją turbinę wiatrową.
    Z jednej strony zrobiłbym taką na działkę, z drugiej panel 10 W wisi na
    dachu, odkąd go powiesiłem, i w sumie tyle -- już któryś rok tylko wisi,
    bo nie mam na niego pomysłu. Tzn. mam, ale wymaga gruntownej przeróbki
    paru rzeczy.

    > Przykład Bionx
    > https://www.olx.pl/d/oferta/kolo-z-silnikiem-bionx-d
    o-roweru-elektrycznego-CID767-IDZIQ9x.html
    > Oczywiście akurat ten model koła jest lekko problematyczny, bo żeby
    > wywalić elektronikę, trzeba zdjąć wszystkie szprychy i rozpołowić bęben
    > :) Na YT są filmiki.

    To nie ten budżet, warte więcej niż ten rower :)

    Co tym zasilasz?

    --
    Córeczka pyta mamę:
    - Co to jest impotencja?