  • Data: 2016-07-18 20:18:57
    Temat: Re: rejestracja kart sim pytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    >Swojego czasu szydziłem z Viviane Reding - unijnego komisarza od
    >wszystkiego a w szczególności (ok. 2007) od maczania brudnych
    >paluchów w sprawach łączności komórkowej we Wspólnotach (obecnie
    >UE). Biadoliła, że dużo się płaci za plotkowanie w roamingu. Nie
    >dziwne -
    >gdzie nosa wytknie to za granicę (pochodzi z Luksemburga). To, że
    >ustala
    >dla siebie ceny to nie ma żadnego konfliktu interesów.

    Jak nie lubie, aby mi urzednicy dyktowali ile mam zarabiac, tak musze
    przyznac, ze dobrze zrobili.
    Minuta rozmowy w kraju - powiedzmy 60gr. Minuta rozmowy w Niemczech -
    nawet mniej. Minuta rozmowy z PL do Niemiec - powiedzmy zlotowka.
    A minuta rozmowy w roamingu 5zl. Ktos tu kradnie.

    >Zresztą jako komisarz była zapewne biedna...

    Europoslowie ja poparli, widac i ich rachunki zaczeli wk* :-)

    >A telekomy wyrównują sobie na innych klientach np.
    >tych których na podróże nie stać.

    A na ktorych ? Bo moze nie zauwazyles, ale ceny rozmow krajowych tez
    spadly. Minuta juz nie kosztuje 60gr.
    M.in. dzieki tej pani komisarz i pani prezes Strezynskiej, ktora
    zaczela mowic telekomom ile im wolno wziac za rozmowe przychodzaca.
    I jakos sie okazalo, ze mozna pare razy taniej klientowi sprzedac ...

    >Tłumaczenie, że roaming strasznie drenuje
    >kieszenie podróżników są śmieszne, gdy policzy się akcyzę na paliwa,
    >której kwota minimalna jest narzucana przez UE.

    No ale w zamian dostajesz droge, choc czasem, a nawet juz czesto,
    platna.
    I dofinansowanie unijne na te droge.

    Widac droga znacznie drozsza niz swiatlowod.

    Poza tym jak jest telefon, to nie trzeba jechac, wiec slusznie unia
    nalozyla akcyze na paliwo, a nie na telefony :-)

    J.