  • 11. Data: 2009-07-01 11:07:46
    Temat: Re: rekawice i sól
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    newrom wrote...

    > A to bez sensu.

    > nie zapytam co w tym czasie robiles skoro pisales o masturbancji.

    Po prostu patrzyl czy juz rosna... te wlosy ;)

    --
    James

  • 12. Data: 2009-07-01 11:19:22
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 01 Jul 2009 10:11:11 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >wlosy mialo byc, ale akurat patrzylem se na reke

    Wlosy liczyles?

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 13. Data: 2009-07-01 13:21:15
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> wrote in message
    pl...

    > Moze to byc zabojcza dretwica dloni prawej. Zaczyna sie toto od czubkow
    > palcow, potem wedruje w gore do lokcia. Po trzech dniach dlon zastyga
    > niczym skamieniala na manetce gazu jak i zreszta cala reszta ciala - i nie
    > mozesz juz zsiasc z moto. Starozytni nazwali to "slupkiem soli".

    Widzę, że upały to działają na niektórych, oj działają...

  • 14. Data: 2009-07-01 13:26:18
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    Żarty, żartami, a mnie chodziło o prostą odpowiedź na pytanie. Wiadomo, że
    jest gorąco, dłoń się poci, sól już dawno wsiąkła w skórę. Czy to może
    powodować kurczenie się rękawicy lub poprostu w jakiś sposób ją zniszczyć,
    skrócić trwałość.

    dikoj

  • 15. Data: 2009-07-01 13:47:43
    Od: n...@s...com

    On Wed, 1 Jul 2009 15:26:18 +0200, "dikoj" <d...@o...pl> wrote:

    >jest gorąco, dłoń się poci, sól już dawno wsiąkła w skórę.

    Jak Ci sie rece spocom to se sprawdz jezykiem jaki smak ma pot ;)

    >Czy to może powodować kurczenie się rękawicy lub poprostu w jakiś sposób ją
    zniszczyć,
    >skrócić trwałość.

    oczywiscie ze tak.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 16. Data: 2009-07-01 19:03:25
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Seba napisał(a) :
    > Hej
    > Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
    > Ja to bym taka zlal na kwasne japko i dodal do ignorowanych na GG. W
    > ostatecznosci nawet na gmailu.

    No ale chyba nie posunąłbyś się do skreślenia jej ze znajimych na Naszej
    Klasie ?

    --
    pozdr
    Wieca

  • 17. Data: 2009-07-01 22:23:07
    Od: "Seba" <t...@A...pl>

    Hej
    Użytkownik "Wieca" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No ale chyba nie posunąłbyś się do skreślenia jej ze znajimych na Naszej
    > Klasie ?

    Jak bym mial to bym skreslal. To z czym mialbym moralny problem to
    wykreslenie numeru komorki z komorki. To bylaby chyba przeginka.
    Pozdr
    --
    Seba
    mala czarna VS800

  • 18. Data: 2009-07-02 07:18:49
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jak Ci sie rece spocom to se sprawdz jezykiem jaki smak ma pot ;)

    > oczywiscie ze tak.
    oczywiscie ze nie
    huck

  • 19. Data: 2009-07-02 07:26:41
    Od: n...@s...com

    On Thu, 2 Jul 2009 09:18:49 +0200, "huck" <2...@w...pl> wrote:

    >oczywiscie ze nie

    mowisz ze solanka niema wplywu na przyspieszone zuzycie skory ?

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2009-07-02 08:47:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > mowisz ze solanka niema wplywu na przyspieszone zuzycie skory ?

    A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance. Ale po dlugiej kapieli w
    morzu pomarszczyla mi sie skora na palcach u nog. Wiec logicznie rzecz
    biorac skora sie chyba rozciaga od tego a nie kurczy ? Tylko fifol sie
    kurczy od kapieli w zimnym morzu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!