  • 21. Data: 2009-07-02 09:12:51
    Temat: Re: rekawice i sól
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 2 Lip, 10:47, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance. Ale po dlugiej kapieli w
    > morzu pomarszczyla mi sie skora na palcach u nog. Wiec logicznie rzecz
    > biorac skora sie chyba rozciaga od tego a nie kurczy ? Tylko fifol sie
    > kurczy od kapieli w zimnym morzu.

    Moze nie powinienem wchodzic w ten watek bo tematyka faceta w kapieli
    zalatuje lekko G. E. J.' em
    ale moze Kuczu nie wie - stroni od kapieli czy cus..
    Lezakowanie w wannie tez powoduje na tych palcach u nog efekt jak ww.
    o palcach u nog.
    A w wodzie z kranu przeciez nie ma soli.

  • 22. Data: 2009-07-02 09:13:16
    Od: n...@s...com

    On Thu, 02 Jul 2009 10:47:12 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >A to nie wiem, nie lezalem nigdy w solance.

    Jakbys mial motur a nie charleja to bys se mogl przyjechac do
    Wieliczki polezec ;)

    pozdr
    newrom
    PS. buty Daytony sie odbarwily po zalaniu baltycka woda, a ona ma
    smieszne ilosci soli.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-07-02 09:32:39
    Temat: Re: rekawice i sól - OT i NTG
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ditron pisze:

    > Moze nie powinienem wchodzic w ten watek bo tematyka faceta w kapieli
    > zalatuje lekko G. E. J.' em

    Jesli Ci sie kojarzy to Twoj problem

    > ale moze Kuczu nie wie - stroni od kapieli czy cus..

    Nie

    > Lezakowanie w wannie tez powoduje na tych palcach u nog efekt jak ww.
    > o palcach u nog.

    W domu mam prysznic, nie mam wanny

    > A w wodzie z kranu przeciez nie ma soli.

    w soli do kapieli jest, w plynie do kapieli jest

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2009-07-02 09:33:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    n...@s...com pisze:

    > PS. buty Daytony sie odbarwily po zalaniu baltycka woda, a ona ma
    > smieszne ilosci soli.

    Pewnie Ci sie mocno nogi poca

  • 25. Data: 2009-07-02 10:18:30
    Od: n...@s...com

    On Thu, 02 Jul 2009 11:33:07 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Pewnie Ci sie mocno nogi poca

    Pewnie tak, ale to nie moje buty sie odbarwily :P

    pozdr
    newrom

  • 26. Data: 2009-07-02 11:18:39
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 2 Lip, 11:32, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > w soli do kapieli jest, w plynie do kapieli jest

    to sa wlasnie G. E. J.' owe uzywki :))