eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmreklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie › Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-poraĹźka!!!dĹ?ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "mz" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-poraĹźka!!!dĹ?ugie
    Date: Fri, 8 May 2009 14:50:14 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 80
    Message-ID: <gu1ac3$o95$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: awo154.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1241787588 24869 83.18.66.154 (8 May 2009 12:59:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 May 2009 12:59:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:970359
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-)
    > postanowiła
    > sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play
    > fresh-prepaid.Nabyło
    > się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
    > niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę
    > "zbieraj
    > minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że
    > połączenie
    > nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne
    > wizytĂłwki
    > numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
    > on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś
    > takiego:
    >
    > "Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to
    > wynika z
    > numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
    > dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas
    > za
    > pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
    > nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji
    > nie
    > było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia
    > Usług
    > Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla UĹźytkownikĂłw, przed
    > rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się
    > zarejestrować.
    > Zapraszamy do najbliĹźszego Punktu SprzedaĹźy w celu rejestracji. Prosimy
    > pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej
    > czynności,
    > prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
    > o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500
    > 500.
    > Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
    > kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na
    > którą
    > telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
    > którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
    > zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę.
    > Informujemy, Ĺźe
    > w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się
    > szczegółowe
    > informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
    > usług.
    > Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta,
    > na
    > bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą
    > odpowiedĹş. W
    > razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą
    > Klienta za
    > pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"
    >
    > Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
    > sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
    > rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w
    > usłudze
    > Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
    > chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
    > pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz
    > np.porównując
    > wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
    > procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
    > playa :-).
    >
    > Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest
    > skoro od
    > początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
    > wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    A kto ma żle ustawioną czcionkę ? Ja czy ty ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: