eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2009-05-08 12:21:23
    Temat: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
    sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
    się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
    niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
    minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
    nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
    numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
    on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś takiego:

    "Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to wynika z
    numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
    dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas za
    pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
    nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji nie
    było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia Usług
    Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, przed
    rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
    Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Prosimy
    pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności,
    prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
    o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500 500.
    Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
    kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na którą
    telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
    którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
    zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę. Informujemy, że
    w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się szczegółowe
    informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
    Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na
    bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. W
    razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"

    Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
    sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
    rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w usłudze
    Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
    chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
    pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz np.porównując
    wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
    procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
    playa :-).

    Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest skoro od
    początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
    wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.


    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2009-05-08 12:28:34
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > "Szanowny Panie

    to przy reklamacji nie ma "Joł ziom sorka że sie zwaliło..."


    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły



  • 3. Data: 2009-05-08 12:50:14
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-poraĹźka!!!dĹ?ugie
    Od: "mz" <l...@w...pl>


    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-)
    > postanowiła
    > sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play
    > fresh-prepaid.Nabyło
    > się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
    > niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę
    > "zbieraj
    > minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że
    > połączenie
    > nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne
    > wizytĂłwki
    > numeru za które została pobrana opłata :-).Złożyło się reklamację
    > on-line,żeby sprawa została wyjaśniona, w odpowiedzi otrzymano coś
    > takiego:
    >
    > "Szanowny Panie(skąd wiedzieli,że ja Pan a nie Pani-może jakoś to
    > wynika z
    > numeru,który mi sprzedał Pan w kiosku :-)), dziękujemy za zgłoszenie
    > dotyczące rozliczenia środków na Pana koncie, które wpłynęło do nas
    > za
    > pośrednictwem naszej strony internetowej. Uprzejmie informujemy, że jak
    > nadmienialiśmy w poprzedniej korespondencji(poprzedniej korespondencji
    > nie
    > było-ta była pierwsza) zgodnie z §8 pkt.2 Regulaminu Świadczenia
    > Usług
    > Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla UĹźytkownikĂłw, przed
    > rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się
    > zarejestrować.
    > Zapraszamy do najbliĹźszego Punktu SprzedaĹźy w celu rejestracji. Prosimy
    > pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej
    > czynności,
    > prosimy o ponowny kontakt poprzez naszą stronę internetową, pisząc na
    > o...@p...pl bądź dzwoniąc na naszą infolinię na numer 790 500
    > 500.
    > Prosimy o powołanie się na numer powyższego zgłoszenia X. Czekamy na
    > kontakt z Pana strony z danymi na temat imienia i nazwiska osoby, na
    > którą
    > telefon jest zarejestrowany, hasła abonenckiego oraz numeru telefonu,
    > którego dotyczy sprawa. Po rejestracji Pana karty będziemy mogli
    > zweryfikować zaistniałą sytuację i wyjaśnić jej przyczynę.
    > Informujemy, Ĺźe
    > w serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl znajdują się
    > szczegółowe
    > informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
    > usług.
    > Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta,
    > na
    > bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą
    > odpowiedĹş. W
    > razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą
    > Klienta za
    > pomocą strony internetowej, e-mailem, pod numerem telefonu 790 500 500"
    >
    > Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
    > sprzedać :-)tylko telefonu u nich nigdy nie kupiłem i nigdzie go nie
    > rejestrowałem to czemu mam u nich zarejestrować.Oczywiście dane w
    > usłudze
    > Play24(on-line,w której non stop pojawia się błąd-spróbuj ponownie za
    > chwilę) są widoczne ale skoro składam reklamację to dane te się nie
    > pokrywają z rzeczywistością-to tak na zdrowy rozsądek i teraz
    > np.porównując
    > wszelkie reklamacje składane u konkurencji mam tu na myśli oranża ;-)
    > procedury współpracy nie są jakieś wyssane z palca jak w przypadku
    > playa :-).
    >
    > Mają coś takiego jak Play24 wybierany tonowo,nie wiem po co on jest
    > skoro od
    > początku nie działa.....ten play to chyba jakiś pryma aprylis :-)
    > wszystkim życzę udanej współpracy z tym operatorem.
    >
    >
    > Pozdrawiam

    A kto ma żle ustawioną czcionkę ? Ja czy ty ?



  • 4. Data: 2009-05-08 13:15:06
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: "Bolek" <t...@t...com>



    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gu18ms$lrm$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    > otóż ostatnio,któraś część mojej rozdwojonej osobowości ;-) postanowiła
    > sprawdzić,czy jest się czym zachwycać w ofercie play fresh-prepaid.Nabyło
    > się ten najtańszy starter i już na samym początku same niemiłe
    > niespodzianki-prawie nic nie działa,zachciało się aktywować usługę "zbieraj
    > minuty" po kilku próbach - ZONK :-) pojawił się komunikat,że połączenie
    > nie może być zrealizowane.Następnie powysyłałem jakieś bezpłatne wizytówki
    > numeru za które została pobrana opłata :-).

    No to faktycznie ten PF jest do d... skoro podstawowe funkcje nie działają.
    Jeśli masz w ogóle aktywną taryfe fresh.
    Sprawdź, może chociaż gadać się da przez telefon,
    może jakoś zamortyzujesz te 5 zyli.

    Co do "zbieraj minuty" to: "10. Usługa ,,Zbieraj minuty w Play Fresh" zostaje
    włączona do godziny 01:00 następnego dnia po dniu,
    w ktrym Użytkownik dokonał aktywacji usługi.", więc może nie ruszyć z kopyta.



  • 5. Data: 2009-05-08 13:51:50
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Bolek wrote:


    > Jeśli masz w ogóle aktywną taryfe fresh.


    Kupując starter było napisane na opakowaniu "PLAY FRESH" :-) wnioskuję,że
    chyba nie wcisnęli mi kota w worku ;-), także tu jest OKi :-)

    > Co do "zbieraj minuty" to: "10. Usługa ,,Zbieraj minuty w Play Fresh"
    > zostaje włączona do godziny 01:00 następnego dnia po dniu,
    > w ktrym Użytkownik dokonał aktywacji usługi.", więc może nie ruszyć z
    > kopyta.

    Tu pojawiła się ciekawa opcja, usługi nie mogłem aktywować, takie miałem
    komunikaty, a po kilku dniach jak na stronie www.zobaczyłem,że miałem
    minuty promocyjne naliczone, czyli pomimo, że nie wykupiłem opcji to mi ją
    przyznali(może z reklamacji istota rozumna z COK wydedukowała i mi
    przyznała?hym... :-) ) oczywiście opłatę stosowną pobrali - tylko tu
    pojawia się pewien niuans dezorientacji co mam a czego nie mam z czego mogę
    korzystać a z czego nie ? ;-)

    Pozdrawiam


  • 6. Data: 2009-05-08 13:56:01
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-pora
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Bebe wrote:


    > to przy reklamacji nie ma "Jo


  • 7. Data: 2009-05-08 14:59:21
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-poraĹźka!!!dĹ?ugie
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Fri, 8 May 2009 14:50:14 +0200, mz napisał(a):

    >
    > A kto ma żle ustawioną czcionkę ? Ja czy ty ?

    ty - on miał ustawione kodowanie


    --
    Pozdrawiam
    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"


  • 8. Data: 2009-05-08 19:15:30
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Fri, 08 May 2009 14:21:23 +0200, namikk napisał(a):


    >
    > Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
    > sprzedać
    Nie tylko u nich tak jest. W Simplusie jest tak samo. Aby załatwić
    jakąkolwiek reklamację musi byś zarejestrowany numer.
    Nie wiem jak jest u innych operatorów.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej
    Wszystkie nasze problemy zostały stworzone przez ludzi i mogą zostać przez
    ludzi rozwiązane. JFK
    http://share.ovi.com/album/mecenas.public
    http://zlotemysli.w.interia.pl


  • 9. Data: 2009-05-11 07:06:14
    Temat: Re: reklamacja w prepaida play fresh hehe-porażka!!!długie
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Błażej pisze:

    >> Czyli kupując prepaida,żeby cokolwiek u nich zareklamować trzeba się
    >> sprzedać
    > Nie tylko u nich tak jest. W Simplusie jest tak samo. Aby załatwić
    > jakąkolwiek reklamację musi byś zarejestrowany numer.
    > Nie wiem jak jest u innych operatorów.

    W Orange wystarczy PUK, chociaż nie wiem, czy nie jest wymagana
    wcześniejsza rejestracja na orange.pl (nie nosząca jednak znamion
    rejestracji numeru). W każdym razie żaden z pre-paid w mojej rodzinie
    nie był formalnie zarejestrowany, dla każdego z nich założono konto w
    orange.pl z podaniem imienia i nazwiska, a do reklamacji wystarczy
    podanie danych adresowych oraz PUK: prawdopodobnie imię i nazwisko jest
    weryfikowane względem danych z orange.pl.

    Marek

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: