  • Data: 2022-08-09 15:16:41
    Temat: Re: rękojeść noża/było ostrzenie noza
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F napisał(a):

    > To dosc mocne musi byc, stalowe ... jestem pod wrazeniem formy z
    > filmu. Jak to zrobili?

    Nie wiem. Pierwsza forma może być z wosku, dalej wosk pokrywa się jaką
    papką z ceramiki (dokładnie nie wiem), następnie wosk się wytapia i powstaje forma
    którą zalewa się metalem. Być może tak kiedyś wykonywano formy bez cnc.

    W indiach ale pewnie nie tylko, robią fajne kopie za pomocą gumki od majtek i
    blaszki.

    Załączniki.
    https://youtu.be/DUPwUTLr2X8
    https://youtu.be/jHMn92SAlgY?t=556