  • Data: 2014-05-21 19:51:36
    Temat: Re: retusz - miedzy PS, a Inpaint
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-21 19:17, Mariusz [mr.] pisze:

    > Jak już wspominałem - system działania w chmurze w ogóle dla mnie
    > nie istnieje - ma zbyt dużo wad.

    Ale środowisko CC nie działa w chmurze lecz może działać w chmurze. To
    dodatkowa funkcjonalność, z której ja nie korzystam. Jak wybierzesz tak
    masz.

    > Po szczegóły odsyłam chociażby na
    > dpreview, ale o ile dobrze zrozumiałem - pracujący w chmurze muszą co
    > miesiąc odnowić licencję.

    Po po cholerę pracują w chmurze?

    > Zatem jakaś 1/30 użytkowników CC nagle
    > zderzyła się ze ścianą,

    Przypuszczam, że to ta nieodpowiedzialna część grafików wychowanych na
    FB :-D

    > Jakieś 5 lat temu skończyłem prenumerować "Chipa" - nie byłem w
    > stanie nadążyć z ich czytaniem,

    hahahaha Ja miałem ten sam powód rezygnacji z prenumeraty ale zrobiłem
    to z 10 lat temu :-D

    > więc prawie cały ostatni rocznik leżał
    > nieprzeczytany. Nie tak dawno wróciłem do lektury i z szelmowskim
    > zaciekawieniem zwróciłem uwagę na różne oferty dysków "w chmurze".
    > Przyszłość! Bezpieczeństwo! Wydajność! I tak dalej w ten deseń...

    ble ble ble...

    To ja Ci też coś ciekawego opowiem. Jakież było moje zdziwienie gdy po
    zainstalowaniu od zera Windows 8.1 powróciły wszelkie moje hasła do
    stron. Co się okazało... Microsoft przechowuje moje prywatne hasła...u
    siebie! Chodzi o to, że w celu zainstalowania upgrade'u z 8 do 8.1
    musisz się zalogować na konto w M$. W tym momencie wszelkie Twoje
    chronione dane są tam kopiowane.

    I jeszcze co do bezpieczeństwa trzymania danych w chmurze... warto
    przeczytać sobie warunki. Czy wiesz o tym, że np. w regulaminie chmury
    Google i M$ też jest wyraźnie napisane, że pliki umieszczone w chmurze
    przestają być Twoje? Chmurodawcy mogą dowolnie je przetwarzać,
    wykorzystywać itp. Mało tego, gdy nie spodoba się chmurodawcy facjata
    Twojej żony (to nie żart) w przesłanym do chmury zdjęciu, to może
    zamknąć dostęp do konta i tracisz wszelkie przechowywane tam dane. O
    jakim więc bezpieczeństwie danych mowa?

    > Sprawdziłem pięć ofert - do dziś nie istniał już żaden... :))

    Nieźle ! :-D

    Marek