  • Data: 2013-10-11 19:34:09
    Temat: Re: rewolucja w OC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:
    >Ale skad te podwyżki miałyby sie wziać?
    >Z niezależnego rzeczoznawcy?

    Z "zadowolenia klienta" :-)
    Skoro klient ma byc zadowolony bardziej niz obecnie, to trzeba mu
    bedzie wiecej zaplacic :-)

    I tak swoja droga to jestem ciekaw kiedy powstana ubezpieczyciele
    nastawieni na "wyrwanie kasy" od innych.

    Ale ja takie sprawdzenia robie co rok.

    J.