  • 1. Data: 2009-01-06 00:32:13
    Temat: Re: rezygnacja z telefonu w tp
    Od: AL <a...@s...tam>

    BoDro pisze:

    > a najgorzej to przebrnąć przez ostatni telefon od tp... Ja się tak
    > wzruszyłem i spłakałem razem z Przesympatyczną Panią Konsultantką, że
    > jeszcze chwila i byłbym odwołał rezygnację. Na szczęście zadzwonił sąsiad do
    > drzwi i mnie uratował...:-)

    u mnie problem sie sam rozwiazal - uszkodzona linia
    i nie musialem sluchac nagabywacze strony z TPSA :)

    Poniewaz linia TPSA uszkodzona zostala od konca pazdziernika - awaria
    byla zgloszona - panowie z TPSA byli ale nie usuneli usterki (mieli sie
    odezwac, ale sie nie odezwali), zdecydowalem, ze za miesiac listopad i
    grudzien (spoznilem sie nietety o dwa dni z wypowiedzeniem umowy, wiec
    ostatnim miesiacem byl grudzien) nie zaplacilem faktur listopadowej i
    grudniowej.
    Musze wysmarowac pismo do TPSA, co w zwiazku z tym - w koncu od
    pazdziernika linia jest uszkodzona a awaria nie zostala usunieta, czyli
    nie bylo formalnego swiadczenia uslugi.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2009-01-06 04:04:00
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

> [...]
    > Musze wysmarowac pismo do TPSA, co w zwiazku z tym - w koncu od
    > pazdziernika linia jest uszkodzona a awaria nie zostala usunieta, czyli

    Jak to co? Odszkodowanie. Zerknij w prawo telekomunikacyjne.

    wiatrak