  • 1. Data: 2009-01-05 23:09:48
    Temat: Re: Ksi?żka telefoniczna TP - 29.12 w GW
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Dec 2008 02:42:49 +0100, Sempiterna wrote:

    >Hehe... nie powiesz mi chyba, że do każdej wytłoczki robi się osobną
    >kompresję - dzieciak w przedszkolu by się uśmiał :)

    Ale ktos musi nad programem posiedziec i to kosztuje.

    A DVD byc moze robi sie w cenie CD.

    >A nawet bez kompresji wejdzie na jedną płytę.

    >700 MB łącznie.

    nie - chodzi mi o to ze robimy baze imion, nazwisk, ulic, miejscowosci
    - a potem sie okazuje ze abonent wymaga np 20 bitow na dwa numery
    imion, bo jest ich tylko 1000 do wyboru.
    16 bitow na nazwisko, tylez na ulice i miejscowosc .. i nie trzeba
    nawet 100MB.

    J.