  • 1. Data: 2013-02-04 15:28:23
    Temat: rotfl
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,133
    42749,Drogowka_przylapala_Serafina__nie_ma_prawa_sia
    dac.html#BoxSlotIIMT

    http://tinyurl.com/dx6xsdf

    sz.

  • 2. Data: 2013-02-04 19:23:46
    Temat: Re: rotfl
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,133
    42749,Drogowka_przylapala_Serafina__nie_ma_prawa_sia
    dac.html#BoxSlotIIMT

    > http://tinyurl.com/dx6xsdf

    widzialem w szczekaczce wlasnie ...
    dobre. dozywotni zakaz jezdzenia powinien miec za to ze zapierdala od 3 lat
    bez prawka ...
    ;)

  • 3. Data: 2013-02-04 20:34:08
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 15:28, szufla pisze:
    > http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,133
    42749,Drogowka_przylapala_Serafina__nie_ma_prawa_sia
    dac.html#BoxSlotIIMT

    > http://tinyurl.com/dx6xsdf
    >
    > sz.

    "Członkom Komitetu Społeczno-Ekonomicznego UE rzeczywiście przysługuje
    immunitet"

    WTF?!
    To już nawet zasiadanie na jakimś podrzędnym stołku zapewnia immunitet?!
    Ja rozumiem - poseł, senator, sędzia, prokurator (immunitet jako zasadę,
    nie koniecznie na wszystko), ale "członek komitetu"? No bez jaj...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2013-02-04 20:57:40
    Od: <4...@5...205740.invalid> (Tom N)

    LEPEK w

> [...]

    > Ja rozumiem - poseł, senator, sędzia, prokurator (immunitet jako zasadę,
    > nie koniecznie na wszystko), ale "członek komitetu"? No bez jaj...

    To jest lepse niz jakiś immunitet:
    "Po kilkudziesięciu minutach Serafin jeszcze raz zadzwonił do "Gazety" z
    dodatkowymi informacjami. Przyznał, że decyzję ze starostwa w Kłobucku o
    utraceniu uprawnień kierowcy otrzymał już trzy lata temu, ale nikt zwrotu
    prawa jazdy od niego nie żądał. Urząd upomniał się o to dopiero ostatnią
    jesienią"

    Czyli wiedział, że ma zwrócić ale:
    " ale - jak tłumaczył Serafin - akurat zgubił portfel z kartami kredytowymi
    i prawem jazdy.

    No tak nie miał, to nie mógł zwrócić

    I dalej:
    "Niedawno ktoś zwrócił mu dokumenty. Polityk zapewnił, że powiadomił o tym
    kłobuckie starostwo, ale nie wie, czy informacja już tam dotarła."

    Czyli ma, ale nie oddał, tylko poinformował, że ma. Ciekawe dlaczego...

    Cały artykuł śmierdzi:
    "Włodzimierz Tutaj, rzecznik częstochowskiego urzędu miasta, informuje, że
    kierowcy, który za punkty karne traci prawo jazdy, nie wolno usiąść za
    kierownicą od momentu, w którym otrzyma administracyjną decyzję ze
    starostwa."

    Ani słowa jaką decyzję, ani słowa o skierowaniu na sprawdzenie kwalifikacji
    -- i co ma rzecznik częstochowskiego urzędu miasta do kłobuckiego
    starostwa...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2013-02-04 21:01:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-04 20:34, LEPEK pisze:
> [...]
    > Ja rozumiem - poseł, senator, sędzia, prokurator (immunitet jako zasadę,
    > nie koniecznie na wszystko), ale "członek komitetu"? No bez jaj...

    Misiu, nie denerwuj się. To nie jest żaden "podrzędny stołek", niemniej
    w żaden sposób go to nie upoważnia do tego co dokonał (no i nie
    wiadomo, czy faktycznie miał wtedy immunitet). Mam nadzieję, że
    zostanie z tego solidnie rozliczony. Mało tego, po raz kolejny ładnie
    wychodzi jak to jest w Polsce - na zabudowanym jechał sobie 'tylko'
    111km/h i za to tylko 500zł + 10 punktów (a powinien być od ręki
    zatrzymany itd.). Ba, dalej wychodzi, że świetnie mu się korzysta
    z bezkarności w PL (co tyczy nie tylko takich 'osobistości').

    Ba, piękny przykład praworządności w tym kraju...

  • 6. Data: 2013-02-04 21:32:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-04 20:57, (Tom N) pisze:
    (...)
> [...]
    > prawa jazdy od niego nie żądał. Urząd upomniał się o to dopiero ostatnią

    Znaczy nagle zaczęły się te decyzje pojawiać?

    > Czyli wiedział, że ma zwrócić ale:
    > " ale - jak tłumaczył Serafin - akurat zgubił portfel z kartami kredytowymi
    > i prawem jazdy.
    >
    > No tak nie miał, to nie mógł zwrócić

    Znaczy jak mi zginie portfel z kartami, to z automatu punkty znikają z
    konta? W sumie... ;)

> [...]
    > kłobuckie starostwo, ale nie wie, czy informacja już tam dotarła."
    >
    > Czyli ma, ale nie oddał, tylko poinformował, że ma. Ciekawe dlaczego...

    Normalnie. Abstrahując od "wierszówki" to metoda na zginęło i się
    znalazło jest dziwnie "znajoma". Jak tak człowiek poczyta różne fora,
    to dość znajoma. A jak coś się robi, by to ograniczyć to krzyk,
    płacze...

> [...]
    >
    > Ani słowa jaką decyzję, ani słowa o skierowaniu na sprawdzenie kwalifikacji
    > -- i co ma rzecznik częstochowskiego urzędu miasta do kłobuckiego

    Bez przesady - wiadomo o jaką decyzję chodzi i rzekłbym, że to jest
    uniezależnione terytorialnie. Wręcz bym stwierdził, że na grupie mamy
    takich, którzy się wręcz szczycili, że urzędowi się taka decyzja nie
    udała...

    No, ale w sumie nie oczekujmy od 'dziennikarzy' zbyt dużo.

  • 7. Data: 2013-02-04 21:37:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-04 20:34:08 +0100, LEPEK <g...@w...pl> said:

    > Ja rozumiem - poseł, senator, sędzia, prokurator (immunitet jako
    > zasadę, nie koniecznie na wszystko), ale "członek komitetu"?

    A po co dopisałeś komitetu?

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2013-02-04 21:48:28
    Od: <3...@5...214828.invalid> (Tom N)

    Bydlę w

    > A po co dopisałeś komitetu?

    "W przedstawicielstwie Komisji Europejskiej ustaliliśmy, że Serafinowi jak
    członkowi Komitetu Ekonomiczno-Społecznego UE rzeczywiście przysługuje
    immunitet "w czasie wykonywania funkcji i w podróży do i z miejsca obrad".

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2013-02-04 22:23:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-04 21:48:28 +0100, <3...@5...214828.invalid> (Tom N) said:

    > Bydlę w

    (ciach).

    Dowcipów się nie tłumaczy, ale...

    Usuń komitetu z tego cytatu.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2013-02-04 23:25:33
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-02-04 22:23, Bydlę pisze:

    > (ciach).
    >
    > Dowcipów się nie tłumaczy, ale...
    >

    > Usuń komitetu z tego cytatu.

    Dla mnie "członek komitetu" to też niezły żart w obecnych czasach.

    Pozdr,