    From: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: rozmowa chat - home.pl [ot,generowanie hasel, blabla]
    Date: Thu, 3 Jun 2004 01:42:48 +0200

    Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9l2b8$fsk$1@news.onet.pl...

    > Może on ma zły dzień, ale Ty masz chyba zły rok. Wiesz, kiedy pojawił
    się
    > IE6sp1, a potem poprawiony OE? A wiesz, kiedy się pojawiła ostatnia
    wersja
    > OE-QF? I wiesz, co jej twórca napisał na swoich stronach na temat
    > poprawiania delimitera?

    Nie.. cale szczescie nie mam obowiazku sledzenia _wszystkich_ nowosci
    oprogramowania, ktore wychodzi.

    > Jeśli zaprzeczasz, że "nie chcesz/nie potrafisz", to znaczy, że to Ty
    się
    > buntujesz, a nie używane przez Ciebie programy.

    Poniewaz programy, ktorych uzywam od X czasu dawaly sobie rade do tego
    momentu - wydawalo mi sie, ze to one nagle zaczely sie buntowac.

    > Ponieważ jednak zażyczyłeś sobie EOT, a problem nadaje się raczej na
    > pl.news.czytniki niż tu, to z zaleceniami ze strony
    > http://evil.pl/pip/czytniki.html musisz sobie poradzić sam.

    Rzeczywiscie problem mojego delimitera byl najglebszym, ktory nalezalo
    tutaj zaciagnac.
    Przepraszam, ze nie sledze wsparcia QF wobec OE, tak jak wiekszosc by
    chciala.
    Przykro mi, ze nie mam tyle czasu, aby tym sie zajac. Nie, zebym byl
    zgryzliwy. Na prawde - nie mam.
    A ze wyrazic swoje zdanie chce - tak i robie. Ktos moze mi zwrocic uwage,
    ale bez przesady - nie, zeby
    od razu mnie linczowano za OE i _old_ver_ QF. Przejzales watek? Nie staram
    sie wzbudzic jakichkolwiek
    problemow wsrod piszacych. Anyway, nikt poza Toba nie zwrocil mi
    odpowiedniej uwagi wobec mojego
    sposobu (uzywania OE do) postowania na usenecie. Przejze wskazany (znany
    mi evil.pl/pip) link i postaram
    sie zastosowac do nowszych "rozwiazan" usprawniajacych dzialanie OE.
    Tyla - czyli, dziekuje za rady & EOT.

    Pozdr,

    P.S. excuse me ( reszta grupy ), za kontynuowanie bezsensownego watku

    Rafal Doroszkiewicz