  • Data: 2009-03-22 09:30:56
    Temat: Re: sage symfonia klucz sprzetowy
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 20 marca 2009 (00:02:27) napisano:

    > Witam! mam problem z sprzetowym kluczem sieciowym sage symfonii
    > (finanse i ksiegowosc), Siec sklada sie z 3 komputerow, bez serwera.
    > (2xwinXP i 1 z win98). wyjątki w firewallu dodalem, ale jakby klucza
    > nie przekladac to kompy z xp nawzajem nie łacza sie z kluczem (widzi
    > go tylko ten, do którego klucz jest fizycznie wpiety), ten z 98 widzi
    > klucz zawsze.
    > Jesli klucz jest wlaczony do tego z 98, to xp go nie widzą. Przerabiał
    > juz ktoś taki problem?

    Z Symfonią nie miałem do czynienia co prawda, ale wiem, że na przykład
    CDN Klasyka komunikuje się z kluczem za pośrednictwem protokołu IPX i
    trzeba go było zawsze doinstalowywać na nowych stacjach. Może pomoże?

    Yakhub
    Nie pisz do mnie na ten adres.