  • Data: 2018-09-04 17:52:49
    Temat: Re: sciemniacz LED
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan ToMasz napisał:

    > ja mam całe mieszkanie w diodach. rozproszenie - rewelacja. barwa?
    > zawsze daję pary - zimne i ciepłe. moim zdaniem to najlepsze z tanich
    > rozwiązanie.

    Też już chyba nie mam w domu innego źródła światła niż LED. Ale nie o to
    mi chodziło. Ludzie kombinują z jakimiś ściemniaczami i ledówkami do nich.
    Te potrafią być nieziemsko drogie i -- o ile mi wiadomo -- pracują w dość
    skomplikowany sposób. To znaczy mają zailacz szerokonapięciowy a do tego
    detektort kształtu przebiegu zasilającego sterujący prądem diod. Po co to
    komu?

    --
    Jarek