eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych › Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ściemniacz SLB0587 a PIC12C508A, soft start do żarówek wolframowych
    Date: Thu, 30 May 2019 00:00:52 +0200

    Jak się jest Zenkiem Kapelinderem to oczywiste, że robić cokolwiek to o
    śmiech przyprawia, stratę czasu, głupotę, bo Zenek na wszystkim się zna,
    wszystko już rozgryzł i osobom, które chcą coś poznać, odkryć, zrozumieć
    odradzi wszelkie działanie, bo po co? A przeliczanie wszystko na wartość
    powoduje, że najlepiej wszystko pieprznąć w kosz, nakryć się czarnym kocem i
    czołgać się już w kierunku najbliższego cmentarza i tam w dole czekać już na
    swoją godzinę 0.

    Jak taki znawca jesteś to wskaż inne rozwiązanie prostego miękkiego startu
    dla żarówki 230V (i nie na pozystorze), bo ja od lat szukam (widocznie moje
    metody poszukiwacze są kulawe, stąd pytam, a po pytaniu przeważnie krytyka
    jak na usenecie, czy na forach przystało). A wolframy lubię i chciałem sobie
    taki miękki start wstawić żeby żarówki dłużej posłużyły.

    Znalazłem w poszukiwaniach nieudolnych taki film
    https://youtu.be/ejP7r9x8weI
    Widać tam jakiś radziecki moduł ???? w różnych wersjach mocowych, a na nim z
    daleką jakąś kostkę 6-nóżkową.
    Poszukiwania po tym kluczu cyrilcy wyrzucają mi tylko schemat podłączenia
    tego modułu. Może to jakiś moduł znany gdzieś na aliexpress (a wsadzony
    tylko w radzieckie pudełeczko). Może ktoś się na ten układ gdzieś natknął?
    W komentarzach pod filmem też nikt nie odpowiedział (zapewne same Zenki tam
    są co nie lubią udzielać odpowiedzi celem uczynienia innym świata lepszego)
    jaki tam układ siedzi, po ilości nóżek na pewno nie jest to znany U2008b.
    https://www.youtube.com/watch?v=1ou-mj6_G0w