eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik elektryczny ntg ? › Re: silnik elektryczny ntg ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: silnik elektryczny ntg ?
    Date: Sun, 27 May 2018 21:06:19 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <peevji$dvp$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kqgf2myl8s4d.cn04xc2gw6ai$.dlg@40tude.net>
    <5b0af794$0$31364$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.212
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1527447986 14329 185.234.91.212 (27 May 2018 19:06:26
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 May 2018 19:06:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    In-Reply-To: <5b0af794$0$31364$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180527-2, 2018-05-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:732474
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-05-27 o 20:23, michal pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:1kqgf2myl8s4d.cn04xc2gw6ai$.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Sun, 27 May 2018 19:20:49 +0200, michal napisał(a):
    >>
    >>> Problem jest taki ze po podlaczeniu zgodnie z opisem w puszce zaciskowej
    >>> bez
    >>> obciazenia silnik pobiera okolo 530W mocy czynnej,
    >>
    >> Nie ma prawa o ile go podłączyłeś *prawidłowo* i prawidłowo zmierzyłeś
    >> moc czynną. Nie da sie wykluczyć twojego lub instrukcji błędu. Wchodzi
    >> też w grę jakaś niesprawność silnika w rodzaju zwarcia wewnętrznego.
    >> --
    >> Jacek
    >> I hate haters.
    >
    > Mierze za pomoca watomierza kamstrupa, nie bardzo mogę zle zmierzyc,
    > zreszta grzeje się.
    > Podlaczony jest zgodnie z opisem w puszce zaciskowej, nie ma tu zbyt duzej
    > filozofi: U1-U2 na faze i zero a Z1 i Z2 przez kondensator na faze i zero.
    > Z ciekawosci zmierzylem rezystancje U1-U2 około 2,4 ohma Z1-Z2 około 4.6
    > ohma tak ma być ? tzn. uzwojenie podłaczone przez kondensator ma mieć
    > większą rezystancje ?
    Tak, bo to rozruchowe, ja bym zmienił kondesator, może ma upływność i płynie
    za duży prąd w rozruchowym i jeszcze w złej fazie, co może powodować
    grzanie,
    to po 1 a po 2 czy silnik wyłączony lekko sie kręci ręką? moze coś z
    łożyskami ma?
    niby nowy nie powinien ale może gdzieś w wilgoci leżał i łożyska mu "chyta"
    ostatnia rzecz to przebicia na uzwojeniach, zwarty zwój ale znowu, tego
    nie powinno być
    w nowym silniku.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: