  • Data: 2016-12-02 14:46:39
    Temat: Re: silnik krokowy - praca ze zrodla pradowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Ty wiesz z wikipedii ja z dtrki drukarki z mera blonie. Ty uwazasz ze
    >wiesz lepiej a ja, a ja mam w dupie co uwazasz.

    Ja ci mowie, ze tu nie o oszczednosc pradu chodzi.

    Szczegolnie w przypadku Mery, ktorej produkty oszczedne nie byly.

    A drukarek na silnikach krokowych to Mera malo robila - jakies
    ostatnie modele, jak rynek "prawdziwych komputerow" upadl.
    D100 chyba tylko.

    DZM-180 byla np na silniku o stalych obrotach i elektrosprzegle.
    Ale i w wierszowkach moze byc problem szybkiego wylaczania pradu do
    mlotka.

    J.

    P.S. tak pomyslalem ... ktos wie, ile tych D-100 wprodukowali ... i
    czy to nie bylo wiecej niz wszystkich innych drukarek razem ?
    Bo te inne ... zbyt ograniczony, bardzo ograniczony.