  • 11. Data: 2012-10-16 13:59:38
    Temat: Re: spartolony zjazd
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-16 12:16, t? pisze:

    > notorycznie

    > w przytłaczającej większości

    - Dyrektor: ... i tutaj: nie zgadza się, kłóci tak jakby
    - Marysia: koliduje
    - Dyrektor: Marysiu?!!

  • 12. Data: 2012-10-16 14:51:39
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-16 12:21, T. wrote:

    > Tym bardziej trzeba uważać. Mój kolega raz zlekceważył ograniczenie do
    > 30, gdzieś na Mazurach. A tam był zakręt prawie 90 stopni. Dobrze że
    > rowu nie było i pole gładkie za zakrętem :-)

    Uwazac zawsze trzeba, tylko zmus do tego czyjs mozg, ktory po raz
    x-dziesiat-krotny podczas kilkugodzinnej trasy widzi ze ktos stawiajacy
    znaki bawi sie z nim w kotka i myszke, albo jeszcze bardziej brzydko
    i seksualnie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2012-10-16 16:14:10
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-10-16 14:51, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > x-dziesiat-krotny podczas kilkugodzinnej trasy widzi ze ktos stawiajacy
    > znaki bawi sie z nim w kotka i myszke, albo jeszcze bardziej brzydko

    Im więcej widzę tu absurdów, tym ostrożniej jeżdżę.
    Ps. Koło mnie wybudowano rondo - nie ma zakazu poruszania się po tej
    ulicy, ale trwają jakieś drobne prace wykończeniowe. Na razie nie ma
    oznaczenia, że na rondzie jest pierwszeństwo. Czekam na pierwszy dzwon :-)
    T.

  • 14. Data: 2012-10-16 22:47:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    4730,Dlaczego_tiry_wypadaja_z_drogi_na_wezle_A2_.htm

    > No, jesli kawalek dalej jest bramka ze szlabanem, a ciezarowka jadac 50 to
    > przejezdza bez problemu ... to czy jest spierdolone ?

    Główny problemem jest tam rozmach tych bezsensownych wiaduktów w miejscu,
    gdzie w zupełności wystarczyłaby zwykła koniczynka na zjeździe.
    A w zamian skręcając w prawo zasuwasz z kilometr po wiaduktach, najpierw w
    lewo nad autostradą, potem w prawo, znowu nad autostradą i do tego wszystko
    z dziwną strukturą zakrętów.
    Po co to komu było w tym miejscu?

  • 15. Data: 2012-10-16 23:09:56
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-15 21:48, Marek Dyjor pisze:
    4730,Dlaczego_tiry_wypadaja_z_drogi_na_wezle_A2_.htm

    Prawda jest taka, że większość jak widzi ograniczenie do 50 km/h, to
    wjeżdża w zjazd z prędkością minimum 80 km/h. Kiedy jest 30 km/h
    większość wjeżdża przy 50-60 km/h. Kiedyś można naprawdę się nieźle
    zdziwić. Ta 30 jest nieadekwatnie za niska w niektórych przypadkach.

  • 16. Data: 2012-10-16 23:12:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 22:47:52 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > lewo nad autostradą, potem w prawo, znowu nad autostradą i do tego wszystko

    Jesli sie nie myle, to "zwykle koniczynki" sa juz zabronione.
    Pan minister okreslil dopuszczalne wezly autostradowe i koniczynki sie nie
    lapia.

    Poza tym ... gdzies tam bramki musza sie zmiescic, jak nie teraz to w
    przyszlosci :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-10-18 14:09:41
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-10-16, Miroo <m...@R...o2.pl> wrote:
    > Ciekawe co tam się będzie działo w zimie... Postawią ograniczenie do 10km/h?

    Nie trzeba będzie.
    Przyjedzie tir, zahamuje na zakręcie, złoży zestaw w scyzoryk na
    gołoledzi i trzeba będzie objeżdzać.

    Ten zakręt to jakaś tragedia projektowa. Zacieśnia się i zaczyna
    gwałtowie wyrzucać na zewnątrz.
    Podejrzewam, że zimą bym tam nawet 50 nie jezdził bo juz latem to niemal
    za szybko na ten zakręt.

    Zresztą, mało takich?... wyprofilowany na zewnątrz zakręt na dk15 w
    gnieznie (wlot od inowroclawia). Albo a4. Tam to dopiero jest zwyczaj
    budowy zjazdów i wjazdów... Jak otworzyli A8 to w pierwszym tygodniu sie
    ciezarowka wywrocila. Z kolei wjazdy na nią w wielu miejscach to po
    prostu zakręt 90' tak ciasny, że żeby się zmiescic ciezarowką to trzeba
    wyjechać kabiną na pas ruchu.

    --
    WildS