  • 1. Data: 2009-03-31 17:18:45
    Temat: spv
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Znalazłem 2 smartfony w/w marki. Niestety ani na telepolisie, ani gsmarenie
    nie ma opisu jakiegokolwiek wynalazka tej marki. Ma to odpowiednik innej
    marki, htc dlanaprzykładu?

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 2. Data: 2009-03-31 17:25:48
    Temat: Re: spv
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ALEX Lodzermensch pisze:
    > Znalazłem 2 smartfony w/w marki. Niestety ani na telepolisie, ani
    > gsmarenie nie ma opisu jakiegokolwiek wynalazka tej marki. Ma to
    > odpowiednik innej marki, htc dlanaprzykładu?

    na gsmarena na bank znajdziesz, ale podaj tu nazwy SPV , to zaraz ktoś
    przerobi Ci je na htc, albo mda costam

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-03-31 17:39:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 19:18:45 +0200, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Znalazłem 2 smartfony w/w marki. Niestety ani na telepolisie, ani gsmarenie
    > nie ma opisu jakiegokolwiek wynalazka tej marki. Ma to odpowiednik innej
    > marki, htc dlanaprzykładu?

    to jest HTC. Wtedy kiedy Orange sprzedawało SPV, HTC nie sprzedawało
    jeszcze pod swoją marką.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-04-01 18:53:22
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ToMasz ni au koto ha itsumo tanosii

    > na gsmarena na bank znajdziesz,

    Nie widzę nadal.
    http://www.gsmarena.com/makers.php3

    ale podaj tu nazwy SPV , to zaraz ktoś
    > przerobi Ci je na htc, albo mda costam

    E610 (qwerty) i M650 (slider). Mam nadzieję że nie pochromoliłem literek.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 5. Data: 2009-04-01 19:24:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 20:53:22 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > E610 (qwerty)

    to jest smarfon z Windows Mobile standard, bez ekranu dotykowego
    produkowany przez Amoi. To znaczy, że jest jaki jest i niewiele zrobisz.

    > i M650 (slider). Mam nadzieję że nie pochromoliłem literek.

    to jest HTC Artemis, bardzo dobre urządzenie, dobrze wykonane i mające w
    zasadzie wszystko poza 3G. Obsługuje EDGE.
    Ściąg jakiś dobry rom WM6.1 z Xda developers i będzie bardzo ładnie
    chodziło
    Tyle... że Artemis nie jest sliderem.
    Chyba pomyliłeś z e650 - to jest faktycznie slider z Windows Mobile
    standard, całkiem sympatyczny telefonik, choć starawy i bez 3G
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 6. Data: 2009-04-03 16:35:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > to jest smarfon z Windows Mobile standard, bez ekranu dotykowego
    > produkowany przez Amoi. To znaczy, że jest jaki jest i niewiele
    > zrobisz.

    Jak niewiele mogę zrobić?
    Na 'pierwszy raz' może być?

> [...]
    > Chyba pomyliłeś z e650 - to jest faktycznie slider z Windows Mobile
    > standard, całkiem sympatyczny telefonik, choć starawy i bez 3G

    Możliwe że pomyliłem, zerknę w wolnej chwili.
    BTW a Samsunga i780 lub f480 poleciłbyś? ZTCP Omnia ma kiepskie recenzje.

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 7. Data: 2009-04-03 17:27:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 18:35:42 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Jak niewiele mogę zrobić?
    > Na 'pierwszy raz' może być?

    Niewiele pogrzebiesz w oprogramowaniu - zwłaszcza w porównaniu z HTC

    > Możliwe że pomyliłem, zerknę w wolnej chwili.
    > BTW a Samsunga i780 lub f480 poleciłbyś? ZTCP Omnia ma kiepskie recenzje.

    Samsungi mają dosyć słabe akumulatory, oprócz tego i780 jest całkiem
    milusi.
    Omnia ma sporo reklamacji, z drugiej strony jak na samsunga to sprzedali
    tego mnóstwo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-04-04 14:00:22
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    [ciach]

    Dzięki.
    Mógłbyś polecić coś? Relatywnie taniego i dobrego dla newbiego?

    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 9. Data: 2009-04-04 15:30:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 4 Apr 2009 16:00:22 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Dzięki.
    > Mógłbyś polecić coś? Relatywnie taniego i dobrego dla newbiego?

    ale do czego? nawigacja, kieszonkowy bank danych, poczta, mobilny internet?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 10. Data: 2009-04-05 07:33:28
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > ale do czego? nawigacja, kieszonkowy bank danych,

    Zdecydowanie GPS (AGPS może być) i bank danych tak. Fotopstryk też by się
    przydał, VGA wystarczy. Preferowany slider, alternatywnie qwerty. Macalny
    ekran mile widziany. Radio może być, 3G także.
    No i jak najpojemniejsza bateria.

    > poczta, mobilny
    > internet?

    Całkowicie zbędne, WiFi także.
    BTW za http://pl.wikipedia.org/wiki/Smartfon -> 'W lutym 2009 r.
    przeprowadzono pierwszą udaną instalację i uruchomienie komputerowego
    systemu Windows w Smartphone Nokia N95. Instalacja możliwa była dzięki
    emulacji procesora w architekturze x86.'
    Prawda to?
    --
    ALEX Przekliniak, Tenno Heika Banzai ]:-D