  • Data: 2017-10-16 18:42:39
    Temat: Re: sukcesy!
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no dobra! żarty się skończyły!
    (taki pół żart, zawsze chciałem to powiedzieć)

    pytanie jest takie,
    co do tego, że liderzy koalicji popis/eu
    dostali wsparcie merytoryczne to nie ma chyba wątpliwości...

    bardzo mnie interesuje, jakie technologie sprezentowano komu?
    to takie ciekawe - a może są jakieś publikacje na ten temat?
    czy wszyscy w obawie o swoje 13/14/15/16/17 boją się cokolwiek napisać?