  • 1. Data: 2011-03-19 15:33:50
    Temat: suzuki gs500
    Od: elis29 <elis29@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam pytanko ile mam wlac tego oleju w jedna lage chodzi o motor
    suzuki gs500 z góry dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-19 15:50:03
    Temat: Re: suzuki gs500
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    www.louis.de Znajdz sobie sam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2011-03-21 13:00:40
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2011-03-19 16:50, Kuczu pisze:

    > www.louis.de Znajdz sobie sam.

    Potrzebuję takiej samej informacji dotyczącej mojego sym'a ale nigdzie
    nie mogę znaleźć

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy