  • Data: 2009-01-13 15:36:51
    Temat: Re: swiatelko do nieba WOSP / statyw
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KuFeL pisze:
    > W tym miejscu pojawila decyzja o zakupie statywu przez duze 's'. Ale jak
    > patrze na allegro to albo sa taniosci do ca 100 pln albo juz strzaly
    > wysokie za pare stow. Potrzebuje tak jak moj d40 cos pol
    > profesionalnego.
    Oczywiscie Manfrotto jak by inaczej, ale jednak mozna taniej
    i stabilnie :)
    Ja kupiłem Velbon Sherpa 600R, jest duzo pozytywnych opinii
    o nim, i powiem Ci ze potwierdzam je.
    Jestem miło zaskoczony stabilnością, głowicą olejową, jedną
    rączką (pion poziom)
    Na amatorskie co nie co jest ekstra
    http://www.allegro.pl/item506905157_statyw_velbon_sh
    erpa_600r_futeral_gratis_krk_fv.html