  • 1. Data: 2009-01-13 11:07:20
    Temat: swiatelko do nieba WOSP / statyw
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    coraz czesciej rozumiem racje grupowiczow rozrozniajacych tzw. kategorie
    statywow na stojaki i statywy. ca rok temu kupilem do nikon d40 jakis
    tam statyw hama. Nie drogi nie tani. Niecale 100 PLN dalem.

    Kazde kolejne wyjscie w plener utwierdzalo mnie w przekonaniu ze to
    tylko stojak. A to problem ze zlapaniem poziomu na glowicy, a to za malo
    sztywne nozki.

    Doszedl kolejny mankament. Po zlych doswiadczeniach strzelania zdjec z
    reki w 2008 roku podczas finalu WOSP, tym razem wzialem ten tak zwany
    statyw. Dalby rade gdyby nie fakt ze stalem jednak nie w pierwszej lini
    a miedzy ludzmi. I zabraklo cm. Widac to na zdjeciach tu:
    www.kufel.zachody.pl. co jakis czas jakas glowa wchodzila mi w kadr a
    poza tym nie moglem zdjecia robic tak szerokokatnie jak chcialem.

    W tym miejscu pojawila decyzja o zakupie statywu przez duze 's'. Ale jak
    patrze na allegro to albo sa taniosci do ca 100 pln albo juz strzaly
    wysokie za pare stow. Potrzebuje tak jak moj d40 cos pol
    profesionalnego. Zeby mozna bylo dobrze focic, ale zyc z tego nie
    zamierzam. No i istotne zeby to byl statyw wysoki, 180 cm mile widziane.

    pomozecie?

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 2. Data: 2009-01-13 15:36:51
    Temat: Re: swiatelko do nieba WOSP / statyw
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    KuFeL pisze:
> [...]
    > patrze na allegro to albo sa taniosci do ca 100 pln albo juz strzaly
    > wysokie za pare stow. Potrzebuje tak jak moj d40 cos pol
    Oczywiscie Manfrotto jak by inaczej, ale jednak mozna taniej
    i stabilnie :)
    Ja kupiłem Velbon Sherpa 600R, jest duzo pozytywnych opinii
    o nim, i powiem Ci ze potwierdzam je.
    Jestem miło zaskoczony stabilnością, głowicą olejową, jedną
    rączką (pion poziom)
    Na amatorskie co nie co jest ekstra
    http://www.allegro.pl/item506905157_statyw_velbon_sh
    erpa_600r_futeral_gratis_krk_fv.html
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-13 16:25:04
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zeby mozna bylo dobrze focic, ale zyc z tego nie zamierzam. No i istotne
    > zeby to byl statyw wysoki, 180 cm mile widziane.

    ***
    statyw goldphoto YH 324 + głowica kulowa YH 430
    http://www.d-photo.pl/sklep.cgi?id=338&idr=11&idp=0&
    oper=3&list=1
    http://www.d-photo.pl/sklep.cgi?id=341&idr=11&idp=0&
    oper=3&list=1
    stabilne i cenowo nie zabija :)

    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-01-13 16:31:36
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "tramp" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ***
    > statyw goldphoto YH 324 + głowica kulowa YH 430
> [...]

    Ale za to skutecznie robi to wagą :)

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl

  • 5. Data: 2009-01-13 16:32:53
    Od: "tramp" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Ale za to skutecznie robi to wagą :)

    ***
    albo lekki, albo dobry - nie ma coś za coś ;)

    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-01-13 19:12:44
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    tramp wrote:

    > Użytkownik "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

    > ***
    > albo lekki, albo dobry - nie ma coś za coś ;)

    Oj tam.

    Masz do wyboru 3 kategorie: lekki, stabilny, tani.

    Dowolny statyw spelnia conajwyzej 2 z nich. :)

    --
    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl

  • 7. Data: 2009-01-13 22:10:46
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "tramp" <t...@p...onet.pl> napisał:

    > ***
    > albo lekki, albo dobry - nie ma coś za coś ;)

    Jest jeszcze trzecie wyjscie - statyw z włókien węglowych. Moze być
    stosunkowo lekki i dobry. Niestety zasada coś za coś nadal obowiązuje - taki
    statyw nie będzie tani.
    A co do doradzania sattywu - radze oprócz Manfrotto i Velbonó Sherpa
    pzryjrzeć się też statywom firm Slik i Benro (zarówno węglowym jak i
    aluminiowym). Osobiscie kupiłem kilka miesięcy temu Benro Explorera C197 i
    jestem bardzo zadowolony z jego funkcjonalności i jakości wykonania.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2009-01-15 21:42:52
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aluminiowym). Osobiscie kupiłem kilka miesięcy temu Benro Explorera C197 i
    > jestem bardzo zadowolony z jego funkcjonalności i jakości wykonania.
    Slikiem nie zawracaj sobie glowy. Mam slika sdv30. Trzesie sie jak galareta.
    Foty tylko z samowyzwalaczem.
    Pozdr
    MarekF