    Date: Thu, 21 Aug 2014 21:24:43 +0200
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: sygnał tylko dla części stacji

    W dniu 2014-08-18 22:41, Krycha pisze:
    > Witam.
    > Założyłam dziś, w altance na działce, antenę tv, którą kiedyś
    > miałam na balkonie i podłączyłam do dekodera i TV.
    > I dziwi mnie, że niektóre stacje odbieram, a niektóre nie,
    > jak np. Polsat, TVN.
    >
    > Antena tego typu:
    > http://www.mediamonter.pl/combo4w-antena-zewntrzna-p
    -247.html?gclid=CN7vmIDSncACFSXKtAodFXUA4w

    > Kabel koncentryczny, wykorzystałam stary jaki miałam kiedyś w mieszkaniu.
    > Dekoder WIWA 50.
    > Telewizor kineskopowy, w domu odbierał na tym dekoderze wszystkie
    > programy TVP, te z powietrza.
    > Uruchomiłam wyszukiwanie programów i wyszukał ich wiele,
    > w tym polskie i czeskie.
    > Ale niestety, gdy zaczęłam przeglądać poszczególne kanały, to miałam
    > przykładowo TVP1, TVP2, TVinfo i kilka innych, ale już nie miałam
    > sygnału np. na Polsat, TVN, TV4 i TV6 i innych.
    (...)

    Podjęłam, wczoraj, ponownie próbę sprawdzenia jaki będę miała odbiór
    sygnału TV na działce.
    Przyniosłam z domu ten sam tuner (WIWA50), ta sama antena z zasilaczem,
    kabel antenowy, wszystko tak jak poprzednio, z tym że tuner miał
    ustawione programy z anteny jaką mam w domu.
    Po podłączeniu zaskoczenie TVP1 i 2, info dobre jak poprzednio, ale
    również Polsat i TVN, T4, T6, których poprzednio nie było.
    Potem wyszukałam programy na tej antenie na działce.
    I znowu sukces odbiera też TVN, Polsat, T4,T6.
    Zauważyłam zakłócenia na TTV, Stop klatka, Fokus TV i coś jeszcze,
    ale dla mnie nieistotne stacje.
    Doszło 16 programów Czeskich z tego 8 dało się oglądać.
    Pełne zadowolenia. Pozostawiłam na działce dekoder tak jak był podłączony.
    Ale ponieważ jedna próba o niczym nie świadczy, dzisiaj ponownie
    uruchomiłam i oglądam, tak jak wczoraj jest TVP1 i 2, info oraz kolejne
    łącznie z TVN i Polsatem, T4, T6.
    A TTV, Stop klatka, Fokus TV i coś jeszcze tak jak wczoraj z zakłóceniami.
    Chciałam poruszać wtykiem od anteny, jest trochę luźny, i zrobiłam
    "ała" potrąciłam odbiornik IR, upadł raz potem drugi i na tym skończyły
    się moje próby.

    Trudno teraz powiedzieć, która z opisanych sytuacji byłaby stała.
    Może przy pierwszym podejściu coś było z sygnałem z Chrzelic, może
    warunki pogodowe na trasie sygnału były niedobre?
    Niestety na razie skończyły mi się moje możliwości testowania.

    Szukam teraz możliwości dokupienia odbiornika IR do wiwy50.

    Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.