  • Data: 2018-08-23 17:06:27
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > zaczalem robic znaczne przerwy w kodowaniu bo kodowanie odciaga od dbania o zdrowie
    aprzy takim rozpieprzu nie bylo mnie na to stac]

    Nie wiem czy sobie uświadamiasz, ale będące pochodną/rozwinięciem reumatyzmu wynikają
    typowo z uwodzenia i następnie nieuzasadnionego odmawiania zbliżenia - to jest surowo
    karane i może nawet trwać kilkanaście lat...

    Druga sprawa - nie wiem czy sobie uświadamiasz, ale podstawowym kryterium oceny
    człowieka jest to ile on pracował w ciągu swojego życia. Jest nawet coś takiego jak
    "certyfikat pracusia" - czyli "nirwana zapracowana" - uczucie którego doznaje się po
    ok 1200h fizycznej harówki (potem by utrzymać ten stan szczęśliwości też trzeba
    pracować). Ten kto to osiągnie i utrzyma otrzymuje za życia łaski i cudowności od
    nadzorcy (czyli u nas na Ziemi będą to łaski od Ufo).
    Podam przykład:
    Ja parę żyć wcześniej byłem kamieniarzem i ciężko pracowałem od momentu gdy umarli
    moi rodzice i zostałem sam na skalistym pustkowiu. Robiłem nagrobki i inne
    płaskorzeźby. W pewnym momencie osiągnąłem stan szczęścia i nie wiedziałem co to
    było, ale wiedziałem, że wynika to z pracy. Wtedy we śnie nadzorca spytał mnie czy
    miałbym jakieś życzenie - ja odpowiedziałem, że mam bolący kręgosłup i chciałbym by
    był zdrowy. Wkrótce po tym bóle kręgosłupa minęły. Po jakimś czasie znowu nadzorca
    spytał mnie we śnie czy miałbym jakieś życzenie - wtedy powiedziałem, że nie mam
    kobiety. I wkrótce po tym dołączyła do mnie kobieta.

    Brak pracy jest nawet większym przewinieniem niż masturbacja. A połaczenie
    masturbacji i braku pracy == duże kłopoty jeszcze za życia.

    Podejrzewam, że nie pracujesz zawodowo skoro masz takie problemy zdrowotne (jeśli się
    mylę to sorry - nie chcę Ci umniejszać). Stan bez pracy będzie tylko potęgował
    problemy zdrowotne i praktykowane patologie.

    To jedno, ale nazywanie tego co ci dolega i analiza symboliczna tego może Cię
    doprowadzić do zdumiewających odkryć. Część z tych problemów zdrowotnych wynika
    również z tego jakie wrażenie robisz na swoim nadzorcy - kiedy kichasz, wzdychasz,
    chrząkasz - to sygnały właśnie od niego. Jednak ja mam duże trudności w interpretacji
    tych sygnałów i czasem mam wrażenie, że niesłusznie coś mi zrobił. Z tym, że jego
    wskazówki dotyczą tego na co samemu by się nie wpadło - więc nic dziwnego, że nie
    wiem o co mu chodzi...