  • Data: 2018-08-23 17:14:00
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie to są skutki?

    Operator/nadzorca/szarak realizuje wytyczne z tej sesji hipnotycznej:
    * nakłania do masturbacji
    * nakłania do lenistwa
    * nakłania do ruchów frykcyjnych
    * nakłania do bujania kolanami (co wg tych skurwiałych agentów miało podniecać)
    * nakłania do garbienia się
    * nakłania do uległości
    * ogranicza inteligencję (mam być mniej inteligentny od mojego starego)
    * kasuje pamięć
    * nakłania bym nie pił kawy, alko i nie brał narko
    * ogranicza prędkość czytania
    * dekoncentruje
    * nakłania do mówienia tylko prawdy
    * nakazu myślenia o seksie co 5 minut nie realizuje (for some reason...)
    [i tu jeszcze pewnie z 10 innych spraw jakich sobie nie przypomniałem ani nie
    uświadomilem]