    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <9...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5b812083$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b818a34$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5b819145$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@t...no1>
    From: Kviat
    Date: Sat, 25 Aug 2018 22:53:09 +0200

    W dniu 2018-08-25 o 22:21, Queequeg pisze:

    > Czy naprawdę uważasz, że ze wszystkich urojeń, które zaprezentował tutaj
    > Szyk Cech, akurat jego zdanie na temat tego, że rasa biała stoi wyżej w
    > jakiejś ustalonej przez niego hierarchii od rasy czarnej, jest największym
    > problemem?

    Tak właśnie uważam. Jego urojenia na temat ufo ani mnie ziębią, ani grzeją.
    Natomiast urojenia rasistów, niezależnie od tego czy noszą oni
    aluminiowe czapeczki, czy nie noszą, są skrajnie niebezpieczne. Dla
    ludzi. Wystarczy zajrzeć do podręcznika historii.
    Nie jest ważne, czy rasista ma wizje związane z ufo, czy z makaronowym
    potworem, czy ma natchnienie od boga. Efekt jest ten sam.

    > Czy uważasz, że można przykładać do Szyka Cech tę samą miarę co do ludzi,
    > którzy postrzegają rzeczywistość bardziej prawidłowo?

    Nie uważam, że należy tolerować rasistów i usprawiedliwiać ich jakimiś
    innymi czy dodatkowymi urojeniami.

    > Pomijając już fakt, że rasy ludzkie różnią się między sobą w rozmaitych
    > obszarach i negowanie tych różnic jest dowodem ignorancji.

    Tak... to wystarczający powód żeby ludzi o innym kolorze skóry nazywać
    czarnuchami, a białych rasą elitarną.
    OMG...
    Kompletna porażka systemu edukacji.

    Pozdrawiam