    Subject: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    <9...@g...com>
    <0...@g...com>
    <5b819507$0$671$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b81bba8$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5b825d1e$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    From: Kviat
    Date: Sun, 26 Aug 2018 14:29:24 +0200

    W dniu 2018-08-26 o 13:46, g...@g...com pisze:

    > No to może lepiej Ty mi powiedz, co chcesz osiągnąć, nazywając
    > kogoś kretynem i sugerując, żeby lepiej sobie stąd poszedł.

    Nie kogoś, lecz konkretnego rasistę.
    A osiągnąć chciałem to, żeby sobie poszedł z grupy dotyczącej
    programowania i uświadomić mu bardzo dosadnie, że jego kretyńskie
    rasistowskie teksty nie są tu tolerowane.
    Ale jak teraz widzę, nie przez wszystkich. To bardzo niepokojące, że
    świat się tak stacza, że ludzie już nawet na rasizm nie reagują, a wręcz
    rasistę bronią i próbują go usprawiedliwiać dorabiając jakąś
    pseudofilozofię, że wobec rasisty trzeba być grzecznym i jak dziecku
    cierpliwie tłumaczyć, że jest be.
    Oj oj faszysto... jaki ty niedobry chłopiec...
    Żenujące.

    > Jeśli tak się rzeczywiście stanie, może w końcu trafi na jakąś
    > grupę osób, które będą bardziej podatne na jego chore ideologie,
    > i może to będzie miało znacznie gorsze skutki.

    Masz jakąś misję czy co?
    Chcesz się bawić w edukację rasisty na grupie programistycznej, żeby
    przypadkiem nie poszedł gdzie indziej?
    No bez jaj...

    > Plując na ogień, nie ugasisz pożaru.

    To się zajmij pożarem.
    Ale nie oczekuj ode mnie, że będę się bawił i pieścił z faszystą na
    grupie dyskusyjnej o programowaniu.

    > Nazywanie kogo czarnuchem? Kto został nazwany czarnuchem?

    Słoń Trąbalski. Bo zazwyczaj rasiści czarnuchami nazywają słonie.
    A elitarnym gronem rasy białej nazywają niedźwiedzie polarne.

    Zaczynam się zastanawiać, z kim ja dyskutuję?

    > Wygląda to tak, jakbyś zakładał, że "istnieją argumenty,

    Bo istnieją.
    Nie istnieją? W podręcznikach kłamią, a dokumenty o działalności
    rasistów są sfałszowane? Ale mnie oszukali!

    > i że wszyscy rasiści
    > zapoznają się z tymi argumentami przed podjęciem decyzji, żeby zostać
    > rasistami". A to nie tak działa.

    Serio?
    Faktycznie. Masz rację. Grupa dotycząca programowania służy do grzecznej
    polemiki z faszystą, uzupełniania jego braków w podstawowej edukacji i
    przedstawiania mu argumentów.
    Powodzenia.

    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam