  • 41. Data: 2018-08-23 21:35:52
    Temat: Re: (symulacja) czy to fizyczne?
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2018 20:46:12 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    rozwiazan ktore mozesz sprzedac albo uzyc w kolejnej robocie) sie wedlug tych regul
    nie liczy?

    > Nie ma specjalnych reguł odnośnie tego jak i gdzie masz pracować. W sumie to im
    dalej od oczu ludzkich tym lepiej (z uwagi na to, że są ludzie zazdrośni i negatywnie
    nastawieni i oni mogą samymi tylko negatywnymi myślami popsuć moralną pracę - więcej
    u prof. Jana Pająka w opisach totalizmu w dziale "Wskaźniki moralnej poprawności"
    http://totalizm.org/1_5_pdf/15p_06.pdf str. 28 przy opisie wskaźnika "Praca
    moralna").

    > Z tym, że z własnego doświadczenia wiem, że o wiele łatwiej pracuje się w firmie.
    Ja pracując na etacie mogę wstawać przed 5:00, być w robocie o 6:00, pracować 9h i
    jeszcze w domu coś porobić. Natomiast jak nie pracowałem to byłem rozpraszany przez
    otoczenie i przez nadzorcę ale najgorsze było to, że ciągle byłem senny i kładłem się
    do łóżka nawet w środku dnia - tak więc moja wydajność w domu i w pracy jest
    diametralnie różna - praca racjonalizuje mój rytm dobowy i bardzo mnie motywuje.

    > To, że pracując w firmie jesteś poza domem ma wiele zalet:
    > + nie ma problemu z wystartowaniem wcześnie - ja ustawiam radio-budzik który dzwoni
    na cały dom - tak że normalnie nie ma problemu by się obudzić (no chyba że nie będzie
    zasilania w czasie alarmu).
    > + nikt się nie czepia, że wcześnie wstajesz (mnie się czepiali jak nie pracowałem i
    wstawałem o 5:27)
    > + nie zawracają Ci głowy domownicy - im raczej nie wytłumaczysz, że mimo obecności
    fizycznej nie mają Ci zawracać głowy od 7:00 do 15 - tych domowych spraw jest tyle,
    że zdezorganizują każdy dzień.
    > + nie realizujesz obowiązków domowych (np obierania ziemniaków, zmywania,
    sprzątania, koszenia trawy, wynoszenia śmieci, układania naczyń, zakupów itp)
    > + łóżko nie wciąga (wiesz, że musisz pracować, by mieć co zaraportować kierownikowi
    - by było widać, że jesteś opłacalnym pracownikiem)
    > + nie podjadasz co parę minut
    > + herbatę robisz rzadziej
    > + telewizji nie ma
    > + w Internecie głupot nie piszesz i nie przeglądasz idiotyzmów, bo jest kontrola
    ruchu sieciowego - jak nie jesteś pewien czy w twojej firmie jest kontrola - to bądź
    pewny, że jest - we wszystkich firmach w jakich pracowałem była i początkowo nie
    wiedząc o tym w dwóch pierwszych na to się naciąłem...

    w biurze (choc pozbawione pewnych minusów bo nieczujesz sie np niezbyt kompetentnie
    zarzadzany itp ;c)

    > Ja osobiście nie mam nic przeciwko dobrej organizacji pracy i podnoszącym wydajność
    metodykom. Np. czytałem książkę "Automaty liczą. Komputery Prl-u" autorstwa
    Bartłomieja Kluski (świetny temat, ale beznadziejne wykonanie). Wydźwięk tej książki
    jest taki, że polscy inżynierowie dawali radę projektować nowatorskie komputery ale
    zarządzanie produkcją było tragiczne - przemysł komputerowy Prl nie wyszedł poza
    manufakturę - zautomatyzowana masowa produkcja seryjna tam nie istniała. Polskie
    firmy produkowały sprzęt w setkach sztuk, a na zachodzie w milionach. To była
    przepaść której istnienia nie każdy sobie uświadamia. Dobra organizacja pracy: wysoka
    efektywność + wysoka jakość + niski koszt, jest czymś co musi zostać osiągnięte przez
    firmę która chce przetrwać próbę czasu. Praktycznie ciągle trzeba mieć rękę na pulsie
    i szukać sposobności do polepszania tych 3 podstawowych kryteriów. To jest ważne nie
    tylko gdy się pracuje w firmie, ale również realizując własne projekty.

    > Może Ciebie Firze interesuje dlaczego tak ogromną wagę przywiązuję do wydajności?!?
    Mi się wydaje, że w kategoriach kosmicznych wydajność jest na 2 miejscu zaraz po
    moralności. Przykład: Puma-Punku starożytna osada kosmitów o której przeznaczeniu nic
    nie wiadomo, ale przetrwały do naszych czasów przekazy, że cała osada została
    wykonana z kamienia z kamieniołomu położonego w pobliżu w ciągu jednej nocy. Tak oni
    działają! W tempie kosmicznym!

    > Tak więc ja mojego kierownika traktuję raczej jako kogoś kto umożliwia mi bardziej
    zdyscyplinowane życie. On co prawda nie stoi mi nad głową i nie dręczy mnie nie
    możliwymi do realizacji terminami. Ale sama jego obecność, sam fakt pracy
    dyscyplinuje mnie i to uważam za wielki plus pracy w firmie na etacie.

    > W sumie w pewnym sensie jesteśmy podobni: ja mam skurwiałe sugestie hipnotyczne,
    realizowane przez hiperinteligentnego nadzorcę, z którymi na razie muszę się użerać,
    Ty natomiast masz swoje dolegliwości zdrowotne.

    > Z tym, że ja mam plan wyjścia z okrążenia: mam zamiar pozbyć się skurwiałych
    implantów ufolskich!

    > A Ty Fir jaki masz plan?!? Pamiętaj jeszcze o jednej skurwiałej zasadzie
    wszechświata: "Jeśli problemu nie rozwiążesz szybko i w sposób definitywny, to on
    wróci w spotęgowanej formie.". Czyli jeśli sobie nie poradzisz z tymi dolegliwościami
    zdrowotnymi, to będziesz cierpiał jeszcze bardziej w przyszłości. Ja Ci tego nie
    życzę, ale takie są zasady...

    co do mnie to mam odwrotnie w domu pracuje mi sie lepiej, nieststy w warunkach
    biurowych moj potencjal ulega reczej pewnemu oslabieniu a nie wzmocnieniu ... no ale
    niwazne chialem si tylko dowiedziec jak zapatruja sie na to szaraki... bo nie wiem
    czy jesli dla szarakow liczy sie wydajnosc to powinienem isc raczej do roboty w
    biurze (gdzie wydajnosc bedzie mniejsza kasa wieksza) czy kodowac w domu gdzie bedzie
    odwrotnie... ciekaw jestem czy szaraki sa tez wyrozumiale i rozumieja ze okreslona
    sytuacja zdrowotno-biologiczna zmusza
    mnie do okreslonych wyborow .. czy szaraki wogole wiedzą co jest dla mnie dobre ?
    jaki jest w sumie ich cel?

  • 42. Data: 2018-08-23 21:48:01
    Od: fir <p...@g...com>

    napisał:

    > A Ty Fir jaki masz plan?!?

    co do planu to powiem ci szczerze ze na razie nie mam ŻĄDNEGO planu..
    bylem u stu lekarzy nieststy okazali sie ** warci

    (to byl wlasnie poprzedni plan, 'zrealizowalem go' ale jako ze nie przyniosl skutków
    teraz nie mam kompletnie zadnego)

  • 43. Data: 2018-08-24 10:39:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    wąchacz, merdacz, dyndacz 'POPiS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > bez obrazy ale co ty zrobiłes dobrze? windows 10?

    Windows 11, Karolu.

  • 44. Data: 2018-08-24 15:19:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    s...@g...com wrote:

> [...]
    > nie dręczy mnie nie możliwymi do realizacji terminami. Ale sama jego
    > obecność, sam fakt pracy dyscyplinuje mnie i to uważam za wielki plus

    Rozmawiałeś z kierownikiem na temat kosmicznych nadzorców? Jak on się na
    ten temat zapatruje?

    > Z tym, że ja mam plan wyjścia z okrążenia: mam zamiar pozbyć się
    > skurwiałych implantów ufolskich!

    Gdzie masz implant?

  • 45. Data: 2018-08-24 20:12:34
    Od: s...@g...com

    > bylem u stu lekarzy nieststy okazali sie ** warci

    Bo lekarze to dyletanci bez pojęcia z czego biorą się choroby, oraz bez pojęcia jak
    działa ciało ludzkie. Oni co najwyżej mogą cię otruć. Bo są świetni w dawaniu spokoju
    za cenę podtruwania. Oni podtruwają a ufole trochę odkręcają śrubę. Lekarzy powinno
    się nazywać "kapłanami medycznymi" gdyż tak zacietrzewieni są w swoich kłamstwach i
    zmyślonym zabobonie jak czarni (w sumie ci w białych kitlach ścigają się z tymi w
    czarnych w dzikich wymysłach i poglądami opartymi na pseudo badaniach - ufole użyją
    swojego telepatycznego wpływu na grupę badaną i już mamy "obiektywne wyniki badań
    klinicznych" TO PARANOJA). I co ciekawe te łajzy w białych kitlach mają wielką
    reputację w społeczeństwie. PARANOJA GONI PARANOJĘ!!! Roboty w tym kraju jest na
    pokolenia racjonalizatorów a nie na połowę mojego życia...

    Jak chcesz się wyleczyć musisz się zreformować. Jak nie masz pomysłu ja ci podpowiem:
    + Posłuchaj tego co mówią Ci ludzie (w tym na tych grupach), przemyśl wszystko na
    spokojnie. Wczuj się w rolę hiperinteligentnego nadzorcy o wysublimowanym smaku i
    guście, wszechświatowej wiedzy (ma do czego Cię porównywać), pełnej świadomości
    wszelkich możliwych zboczeń i kar za nie. Naprawdę da się odróżnić dobre zachowanie
    od patologi. Ty lubisz prostotę - ale za zbytnie uproszczenia też są kary: tiki
    nerwowe. Lubisz niskopoziomowe Api? Fakt najlepszy kod się pisze w Asemblerze, ale co
    z tego jak on jest nie przenośny. Dobre programy są prawie nie zależne od systemu
    operacyjnego, a dobre systemy operacyjne są prawie nie zależne od sprzętu. Tak więc
    zamiast się upierać przy WinApi zajmij się Qt albo Sdl - to są przenośne bilioteki -
    w ten sposób program ma więcej zastosowań. To jest raconalizatorska podpowiedź i
    wiem, że po tylu latach może być trudna do przełknięcia, ale takie są fakty.
    + Stań się pedantycznie racjonalny. Naucz się odróżniać racjonalizm od lenistwa i
    przyzwyczajenia. Dla mnie przyzwyczajenie to nie jest powód do zahamowania postępu.
    + Bądź porządny w obejściu: Dbaj o higienę. Bądź życzliwy z zasady a nie tylko dla
    tych od których doświadczyłeś dobra (bądź raczej dobrym wujkiem niż starym sknerą).
    Bo nie wszystkich zmienisz, ale będą tacy których sobie zjednasz gdy pierwszy
    wyciągniesz rękę.
    + Bądź dobry we wszystkim co robisz - nie wiesz jak stwierdzić czy jesteś
    wystarczająco dobry?!? Spytaj innych - oni Ci powiedzą. Jeśli zajmujesz się głownie
    programowaniem, to odpowiedz sobie czy twój kod jest: łatwy do zrozumienia, czy jest
    przenośny, czy łatwo go testować, czy jest modułowy i łatwy do rozbudowy, czy jest
    bezpieczny, szybki, czy jest kompilowany czy interpretowany, czy wykorzystujesz
    nowoczesne procesory (praca wielowątkowa), czy oszczędzasz pamięć, czy profilowałeś
    swój program (sprawdzałeś czy nie ma wycieków i czy nie ma wąskich gardeł), czy
    napisałeś testy automatyczne sprawdzające go. To kryteria na szybkiego i na pewno
    jeszcze można by coś tu dodać.
    + Jak chcesz mieć w życiu szczęście i dobrobyt to zadbaj o symbolikę. Forma to też
    część symboliki (w tym forma wysławiania się na grupach).
    + Jak chcesz doświadczać w życiu samych korzyści - bądź pedantycznie moralny (wg.
    moralności zdefiniowanej przez prof. Jana Pająka).

    To tak na szybkiego...
    Początkowo trzeba będzie więcej dołożyć do interesu bo potrzebny jest czas na
    przekonanie nadzorcy i spiętrzenie pozytywnych energii. Musisz z siebie to dobro i
    wysoką jakość najpierw z siebie wykrzesać by to mogło do Ciebie z powrotem wracać.
    Potem zyski przewyższają koszty, bo to jest coś w stylu pętli histerezy: Przełączanie
    z karania na nagradzanie jest opóźnione, a następnie zyski gwałtownie rośną. Podobnie
    kary są serwowane z opóźnieniem a po przekroczeniu wartości krytycznych gwałtownie
    rosną zmieniając życie w koszmar. Twój koszmar z czegoś konkretnego musi wynikać...
    Analizuj i piętnuj w sobie nawet "niewinne grzeszki" - dla nadzorcy mogą być one solą
    w oku i może Ci dopierdalać z jakiegoś błachego (dla Ciebie) powodu.

    Ja więcej nie zamierzam Ci doradzać - jak chcesz naukowych podstaw zaprezentowanych
    przeze mnie poglądów poczytaj przytaczaną przeze mnie Monografię 1/5 prof. Jana
    Pająką http://www.totalizm.pl/tekst_1_5.htm - to świetna lektura i choć zajmuje dużo
    czasu jest bardzo wartościowa. Choć nie powie Ci tego co ja tu powiedziałem, bo ja
    poszedłem nieco dalej niż profesor. Tym nie mniej on odwalił kawał dobrej roboty.
    Aha! I nie wierz mu, że Ufo to boska symulacja - on dla wygody tak zaczął twierdzić
    po 2007 roku - wcześniej Ufo pojmował "normalnie" jako wrogą ludzkości cywilizację.

    Pamiętaj: tą monografię czyta się kilka miesięcy. Ale dla ambitnych ludzi projekty
    kilkumiesięczne a nawet kilku letnie są czymś normalnym i dającym nadzwyczajne
    efekty. Chcesz być nadzwyczajny?!? To musisz się nadzwyczajnie wysilać by być kimś
    nadzwyczajnym. I co ważne: bądź nadzwyczajny zarówno w swoich oczach jak i w oczach
    innych ludzi - bo jedno bez drugiego jest nic nie warte.

    Mówisz, że żyły Cię napierdalają i nic nie możesz robić. A wiesz co Bóg mi powiedział
    jak spytałem Go o powody hipnotyzowania mnie?!? Powiedział, że Jemu chodzi o to bym
    sobie wyrobił silną wolę i bym uzyskał zdolność wysokiej koncentracji ignorując
    wszelkie przeciwności (bo dodał też, że w tym życiu będę walczył ze wszystkim z czym
    może walczyć człowiek). Spójrz na swoje cierpienie pod tym kontem - może pomysł i cel
    był ten sam?!?

    Tak więc moje zdanie jest takie, że jeśli jesteś w stanie się utrzymać na krześle i
    obsługiwać komputer, to walka jest możliwa. Może uda się wygrać kolejny dzień (by był
    on sensowny), może się uda pokodować choć godzinę, a jak kodować nie dajesz rady, to
    może czytać literaturę dało by radę - są gazety (Programista, Linux Magazine),
    literatura książkowa o C/C++ jest jakby zbiedniała ostatnimi czasy, ale są Pdf-y ze
    starymi ksiązkami - tak, że można wystartować w wielu nowych obszarach (np jeśli
    robisz głównie pod WinDos, to może warto było by poznać Linux-a). Jest tego ogromny
    sens, np.: Ja zaczynałem prgoramować na WinDos 95 Osr ale coś mnie ciągnęło do
    Linux-a. Pobawiłem się nim parę lat. I przesiadłem się z powrotem na WinDos (jednak
    programowałem tak by moje progamy były łatwo przenośne i do tego pisałem wiele
    skryptów w CygWin-owym Bash-u - one też działają pod Linux-em). Aż tu nagle pojawiła
    się możliwość pracy przy programowaniu aplikacji na Linuxa wbudowanego w C/C++!!! Ja
    byłem na coś takiego gotowy i dzięki temu znowu jestem w branży!!!

    A co do celów Ufo... To sobie można wyobrazić, że kradnąc co rano każdemu energię
    moralną (tak! tak! jak jesteś niemożliwie zaspany to znak, że odpompowali od Cibie
    najświeższą poranną energię) mają z tego dużą korzyść bo nie muszą jeść ani pracować
    by żyć. A ich cel też nie jest jakąś mega zagadką, bo oczywiste jest, że chcą władzy
    nad wszechświatem by nic nie robić tylko pasożytować. Profesor nazywał ich
    "szatańskimi pasożytami" i tacy oni są - hiperinteligentne i superzaawansowane
    pasożyty...

  • 46. Data: 2018-08-24 21:08:54
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 20:12:35 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    "szatańskimi pasożytami" i tacy oni są - hiperinteligentne i superzaawansowane

    ciezka sprawa bo to wyglada na zycie w stalej dyscyplinie a ja z dyscyplina to tak
    srednio.... zgadza sie ze to dziala itd (nie zebym uprawial jakies takie dyscypliny
    na stale ale czasem zdarzalao mi sie moze uprawiac takie krótkie, raczej kilkudniowe
    max, ale wiem ze to dziala...

    nieststy latwo sie tez rozpraszam, sporo rzeczy moze mnie rozproszyc i dzis akurat
    jestem senni i rozproszony nieststy, zdarza sie

  • 47. Data: 2018-08-24 21:39:11
    Od: s...@g...com

    > ciezka sprawa bo to wyglada na zycie w stalej dyscyplinie a ja z dyscyplina to tak
    srednio....

    Moralność i dyscyplina to klucz do nadania swojemu życiu sensu. I tu są możliwe 2
    drogi:
    + samodyscyplina - jeśli jesteś sam siebie zmotywować do ciągłej pracy i ciągłego
    usprawniania, to stajesz się mistrzem życiowym - ja niestety w okresach gdy nie
    pracowałem nie potrafiłem utrzymać dyscypliny przez dłuższy czas (z różnych powodów).
    + dyscyplina z zewnątrz - jest to druga szansa dawana przez instytucję (szkołę,
    uczelnię lub przez pracodawcę) - to już ostatnia szansa dla człowieka - bo jeśli nie
    będzie wypełniał tych instytucjonalnych obowiązków, to nie wywinie się na sądzie
    ostatecznym.

    ps.: Wiesz, że jak ktoś się nie sprawdzi w tym życiu, to w kolejnym może być
    czarnuchem, zwierzęciem lub nawet drzewem?!? Oni na sądzie ostatecznym nie pierdolą
    się leniami i niedołęgami. Mniej świadomość, że będąc człowiekiem rasy białej jesteś
    w elitarnym gronie (biała rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do
    supercywilizacji), ale łatwo też spaść w hierarchii bytów...

  • 48. Data: 2018-08-25 00:29:13
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 21:39:13 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    w elitarnym gronie (biała rasa to rasa elitarna) i można awansować wyżej (do
    supercywilizacji), ale łatwo też spaść w hierarchii bytów...

    na moje oko wiekszosc (z agubsza 100%) rego co tu wczesniej piszesz dotychy
    dyscypliny...nawet glowne zadanie szarakow jak zrozumialem to przeszkadzac w
    dyscyplinie czy w tym czemu dyscyplina
    pomaga

    dyscplina jesli traktowana z głową jest
    raczej ok, dyscyplina w tym co to przedstawiasz wydaj mi sie nadrzednym pojeciem i
    musze przyznac ze doszedles tak na moje oko w tym temacie moim
    zdaniem nawet do chyba dosyc zaawansowanych wniosków

    programowanie jesli przynajmniej robione
    od pewnego nazwijmy to sredniego poziomu w góre tez raczej uczy duscypliny bo
    czlowiek wie ze zeby cos zrobic trzeba
    to ogarniac

    co prawda u mine z dyscyplina to tak srednio.. za mlodu jak mialem tak z 19 lat
    zwlaszcza chyba trenowalem mozna tak powiedziec pewien troche specyficzny rodzaj
    dyscypliny zwiazany glownie z czytaniem ksiazek i mysleniem - pozniej
    to mocno podupadlo (na wiele lat) i troche zaluje nie wiem czy teraz udaloby mi sie
    do tego wrócic zarazem nie wiem tez czy warto w to iść - z jednaj trony wydaje sie ze
    jakby tak z drugiej nie wiadomo, ciemszka sprawa.. byc moze te moje wlasnie slowa
    tutaj potwierdzają ze
    ja z dyscyplina to tak zrednio choc jakos
    tam rozumiem znaczenie tematu.. narazie nie wiem coz moglbym dodac, (ostatnio lapie
    lekkie zmulki (i wlasni eteraz juz tez mnie muli)

    z drugiej strony nadal ciekawia mnie te historie o szrakach, co z resztą tej
    kosmiczniej trzody ktora wg cibie dziala? co to sa np ci us-mani albo moroalni
    kosmici? da sie cos wiecej o tym powiedziec?

  • 49. Data: 2018-08-25 07:14:52
    Od: s...@g...com

    > z drugiej strony nadal ciekawia mnie te historie o szrakach, co z resztą tej
    kosmiczniej trzody ktora wg cibie dziala?

    Generalnie jest tak, że wszechświat jest spolaryzowany (podzielony na 2 przeciwne
    obozy): są kosmici moralni (dzieci mówią: dobrzy) i niemoralni (dzieci mówią: źli).
    Do tego jest moralny Bóg z którym współpracują moralni kosmici (mają do niego
    bezpośredni dostęp) - przykładowo: po tym jak umarłem w poprzednim życiu, po rozmowie
    z Bogiem (na którą mnie zaprosił), opowiedziałem o tym ludziom z tamtej (moralnej)
    cywilizacji w której żyłem, to pojawiły się u nich wątpliwości co do charakteru mojej
    misji na Ziemi, wtedy zwrócili się bezpośrednio do Boga by ustalić interesujące ich
    szczegóły. Choć w sumie było to raczej zrobione "w ostateczności" i normalnie nie
    zawracają Mu głowy.
    Te 2 przeciwne obozy tworzą 2 potężne federacje cywilizacji (moralne i niemoralne).
    Jednak jak widać na przykładzie Ziemi te przeciwne obozy czasem współpracują. Wiem o
    co najmniej 2 przykładach tej współpracy: 1) pokojowe przekazanie Ziemi niemoralnym
    kosmitom (Ufo) i zgoda na potop. 2) Bóg porozumiał się z Szarakami (Ufo), które za
    nie ujawnioną cenę zgodziły się na to by jeden człowiek żył na Ziemi w Polsce na
    specjalnych warunkach (to ja - mam przykładowo: zdrowie które ma być utrzymana na
    poziomie umożliwiającym wykonywanie pracy, ochronę przed złem (tyle, że nie
    automatyczną tylko na żądanie - o ile dobrze to rozumiem), władzę nad całym złem w
    Polsce (tylko, że było możliwe zwolnienie od posłuszeństwa np. spec. służb)).

    > co to sa np ci us-mani albo moroalni kosmici? da sie cos wiecej o tym powiedziec?

    Us-mani to po prostu obywatele Usa.
    Moralni kosmici wyróżniają się tym, że żyją w ciałach ludzkich (mogą jednak mieć
    wielkie głowy - takie jak znalezione w Ameryce południowej - i niezgodne z naszym
    Dna). Oni przestrzegają wskaźników moralnego postępowania (tych samych co opisał je
    prof. Jan Pająk w Monografii 1/5 i 8/3), wiedzą też o prawie drabiny partnerskiej i o
    wszystkich innych prawach i niuansach boskiej filozofii życiowej (którą prof. Pająk
    niefortunnie nazwał Totalizmem). Generalnie Ufo (Szaraki, Reptilianie i inne mutanty)
    są specjalnie zmodyfikowane genetycznie by nie móc jeść (słaba żuchwa) i nie móc
    pracować (długie palce, czasem nie przystosowane do chwytania) - one żyją jedynie z
    kradzenia energii moralnej i życiowej. Np. świetne mumie Reptilian nie dawno
    znaleziono na płaskowyżu Nasca w Peru. Po prześwietleniu jednej z nich okazało się
    nawet, że zawiera 3 jaja.

  • 50. Data: 2018-08-25 07:23:57
    Od: s...@g...com

    > przykładowo: po tym jak umarłem w poprzednim życiu, po rozmowie z Bogiem (na którą
    mnie zaprosił)

    Nie myśl sobie czasem, że to był sąd ostateczny! To była raczej rozmowa rekrutacyjna
    przed kolejnym życiem. Natomiast sąd ostateczny był przeprowadzony zupełnie osobno i
    obowiązkowo i zupełnie przez kogoś innego. Ja żyłem w super zaawansowanej
    cywilizacji, jednak są jeszcze bardziej zaawansowane, moralne cywilizacje - one
    zajmują się sądem ostatecznym i nadzorem telepatycznym (tak jak Ufo/Szaraki na Ziemi)
    - można powiedzieć, że każdy człowiek ma co najmniej 2 nadzorców: jeden z cywilizacji
    moralnej i jeden z niemoralnej (Ufo).