  • Data: 2004-06-21 17:46:07
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heniek <h...@e...gov> wrote:
    <CIACH>
    > I bardzo dobrze, niech placza i placa, i nikt nad nimi sie litowal nie
    > bedzie. Dopoki "alternatyni operatorzy daja internet za srednio 3000 PLN
    > netto za 2Mbps inaczej nie bedzie.
    Internet. Czyli zagranica+Polska+TPNET. Zapytaj takiego operatora
    ile kosztuje sama polska albo zagranica bez TPENTU.

    > Uwazam ze sa sami sobie winni, mialcza wszedzie ze w Polsce jest drogi
    > internet, ze tpsa kaze im placic 400 EUR za 1Mbit, a oni by chcieli 60 EUR,
    > jak to jest wszedzie indziej. Tylko dlaczego:
    > 1. Jak chce od nich (Crowley/GTS/Futuro/tkt/telenergo,itd) internet np. bez
    > tranzytu do tpnet to kaza mi placic tez ok 300 EUR za 1Mbit a nie 60?

    Dziwne. Może jakoś specjalnie Ciebie traktują. Cena 1 Mbita w takim np.
    ATMANie lub Telenergo na pewno nie kosztuje 300 Euro. Kosztuje dużo
    mniej - dużo. To co robisz można nazwać rozpuszczaniem fałszych informacji.

    > 2 .Zamiast dac tanszy internet i zdobyc duzy rynek, rownoważac ruch z
    > tpnetem, nabijaja nas klientow w butelke marudzac ze to tpnet jest drogi?
    Bo jest drogi. Za 1 Mbit TPNETU mam conajmniej 2 Mbity zagranicy lub 3 Polski.
    Piszę conajmniej bo w zależności od operatora i ilości kupowanych mbitów cena
    może się zmieniać. W przypadku TPNETU jest stała. I uwaga: łącze zagraniczne
    albo do Polski transmituje dane w obie strony. Z TPNETU przychodzą do mnie
    głównie syn+ack (ewentualnie samo syn). Ponoszę zatem dwa razy większy koszt
    bo musze utrzymać łącze które działa tylko w jedną stronę. Chyba że stosunek
    1:10 można nazwać czymś zadowalającym.

    > Uwazam ze dlatego ze sa pazerni , ale w koncu tpnet zlamal status quo tej
    > sytuacji i teraz beda sobie j... lizac.
    Jassne. Prawda jest taka - każdy chyba rozumie stanowisko TPSA - jest ona
    firmą nastawioną na generowanie zysku i robi to. Działa tutuaj prawo
    rynku - jest usługa, która ma konkretną cenę i są chętni którzy chcą
    ją kupić. Mimo ceny. Chcą bo nie mają alternatywy.

    > --
    > pozdr,
    > Heniek Kowalczyk
    Błędy delimiter: kreska-kreska-spacja. Brakuje spacji.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki